Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal ikke giftes nu og her,men vi skal have det samme efternavn. Papirne skal sendes ind osv,men i løbet af 2011 bliver vi
Familien Søborg
Andre der deler navn-uden at være gift?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vi har talt om det, men har besluttet at vente til vi er gift... Laura har fået det navn vi regner med at tage når vi bliver gift, men for os virker det ikke rigtigt at tage hinandens navne før vi skal giftes - der hører det sig først til (for os)...
Shibby skriver: Vi skal ikke giftes nu og her,men vi skal have det samme efternavn. Papirne skal sendes ind osv,men i løbet af 2011 bliver vi Familien Søborg Andre der deler navn-uden at være gift?
Wee skønt ..
Vi har også talt om det her , men tror vi venter til den store dag engang kommer
Hvorfor vente? Vi har ikke råd til bryllup som vores liv ser ud pt,men vi har råd til at få det samme navn Så må del 2 vente til engang i fremtiden
jeps! jeg tog for godt et halvt år siden min kæreste's efternavn (mit eget er nu mit mellemnavn), så nu hedder jeg det samme som alle 4 børn
Shibby skriver: Hvorfor vente? Vi har ikke råd til bryllup som vores liv ser ud pt,men vi har råd til at få det samme navn Så må del 2 vente til engang i fremtiden
Synes da det er fantastisk for jer. Det kunne vi også godt tænke os.
Hvad koster det ?
nemlig! og vi skal muligvis slet ikke giftes... hvorfor, når det kører fint som det er... og ingen af os gider en stor fest, såh.... synes det er så dejligt at hedde det samme som mine børn nu!
SiLiMiMa skriver: jeps! jeg tog for godt et halvt år siden min kæreste's efternavn (mit eget er nu mit mellemnavn), så nu hedder jeg det samme som alle 4 børn
Var det ikke underligt at hedde noget andet fra den ene dag til den anden.. Tror det bliver vildt sært den dag der står Familien Søborg på dørskiltet!
sommerbarn<3 skriver: Synes da det er fantastisk for jer. Det kunne vi også godt tænke os. Hvad koster det ?
450 eller såen noget, pr person såvidt jeg har forstået det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128