Vi får det samme navn <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.792 visninger
50 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Shibby

Vi skal ikke giftes nu og her,men vi skal have det samme efternavn. Papirne skal sendes ind osv,men i løbet af 2011 bliver vi

Familien Søborg

Andre der deler navn-uden at være gift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Caroline86

vi har talt om det, men har besluttet at vente til vi er gift... Laura har fået det navn vi regner med at tage når vi bliver gift, men for os virker det ikke rigtigt at tage hinandens navne før vi skal giftes - der hører det sig først til (for os)...

Anmeld

20. maj 2011

mariamiss6

Må jeg lige spørge hvorfor???? Altså hvorfor tage den andens navn, hvis man ikke lige bliver gift?

Jeg ved godt det er jeres intention at blive gift, men hvorfor ikke bare skifte navn til den tid?

Anmeld

20. maj 2011

morethanperfect

Shibby skriver:

Vi skal ikke giftes nu og her,men vi skal have det samme efternavn. Papirne skal sendes ind osv,men i løbet af 2011 bliver vi

Familien Søborg

Wee skønt ..

Vi har også talt om det her , men tror vi venter til den store dag engang kommer

Anmeld

20. maj 2011

Shibby

Hvorfor vente? Vi har ikke råd til bryllup som vores liv ser ud pt,men vi har råd til at få det samme navn  Så må del 2 vente til engang i fremtiden

Anmeld

20. maj 2011

SiLiMiMa

Shibby skriver:

Familien Søborg

jeps! jeg tog for godt et halvt år siden min kæreste's efternavn (mit eget er nu mit mellemnavn), så nu hedder jeg det samme som alle 4 børn

Anmeld

20. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Shibby skriver:

Hvorfor vente? Vi har ikke råd til bryllup som vores liv ser ud pt,men vi har råd til at få det samme navn  Så må del 2 vente til engang i fremtiden

Synes da det er fantastisk for jer. Det kunne vi også godt tænke os.

Hvad koster det ?

Anmeld

20. maj 2011

SiLiMiMa

Shibby skriver:

nemlig! og vi skal muligvis slet ikke giftes... hvorfor, når det kører fint som det er... og ingen af os gider en stor fest, såh.... synes det er så dejligt at  hedde det samme som mine børn nu!

Anmeld

20. maj 2011

Shibby

SiLiMiMa skriver:

jeps! jeg tog for godt et halvt år siden min kæreste's efternavn (mit eget er nu mit mellemnavn), så nu hedder jeg det samme som alle 4 børn

Var det ikke underligt at hedde noget andet fra den ene dag til den anden.. Tror det bliver vildt sært den dag der står Familien Søborg på dørskiltet!

Anmeld

20. maj 2011

Shibby

sommerbarn<3 skriver:

Synes da det er fantastisk for jer. Det kunne vi også godt tænke os.

Hvad koster det ?

450 eller såen noget, pr person såvidt jeg har forstået det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.