Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Shibby

Laulund87 skriver:

Det er psykisk.

Tak

Det må virkelig være slemt..Min mor har ikk fået tildelt noget, på trods af hun døde og derefter blev genoplivet og lige siden har døjet med smerter og angst samt depressioner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Laulund87

lisesp83 skriver:

Tillykke søde

Det må være rart for dig, ikke at være jaget vildt mere.

Tak! Meget dejligt

Anmeld

19. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Tak

Hey fint profilbillede

Taaak Gav mig selv en makeover efter at have rendt med rodet knold og ingen makeup i alt for lang tid

Skal du ikke fejre det? Altså ikke mit billede, men din pension 

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Shibby skriver:

Det må virkelig være slemt..Min mor har ikk fået tildelt noget, på trods af hun døde og derefter blev genoplivet og lige siden har døjet med smerter og angst samt depressioner.

Jeg har fra psykiater at jeg er varigt syg og alle behandlingsmuligheder er udtømte, så ja det er slemt. Det er noget jeg er helt enig i, så jeg er meget tilfreds

Lyder da rigtig skidt med din mor

Anmeld

19. maj 2011

B&J

Shibby skriver:

Det er meget forskelligt fra kommune til kommune, min onkel søger også han har også været død og op igen og fået fjernet noget af hans tarm så for at sige det pænt skal han på wc ca 20 gange på en halv dag og de vil have han skal arbejde

men er glad for dem der kan få en når de har brug for det sådan skulle det bare være med alle men det er møg svært tit

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Taaak Gav mig selv en makeover efter at have rendt med rodet knold og ingen makeup i alt for lang tid

Skal du ikke fejre det? Altså ikke mit billede, men din pension 

Smuuuuk!

Jo skal helt klart fejre det, men ved ikke helt hvordan endnu

Anmeld

19. maj 2011

Camillee

Laulund87 skriver:

Jaaaa jeg har så!

Der er kommet brev i dag og jeg fattede slet ikke hvad det gik ud på. Haha. Tror det er fordi jeg egentlig havde sagt til mig selv at jeg nok ikke fik den og fordi det er gået så stærkt

Så jeg måtte lige læse brevet et par gange, før den gik ind Og så dansede jeg sejrsdans

Men NU er jeg ikke jaget mere, NU har jeg papirer på at jeg ikke kan arbejde, NU har jeg fred!

T I L L Y K K E søde!      

Anmeld

19. maj 2011

Shibby

Laulund87 skriver:

Jeg har fra psykiater at jeg er varigt syg og alle behandlingsmuligheder er udtømte, så ja det er slemt. Det er noget jeg er helt enig i, så jeg er meget tilfreds

Lyder da rigtig skidt med din mor

Hvilke behandlingsmuligheder? De sætter nemlig min mor på alt muligt medicin-som ikke virker. Det skete i 2004. Det er en del år siden men de vil ikke tildele hende pension..Men dig..Ej hvor jeg ikke forstår det!

Kan du ikke skrive en pm hvor der står hvad der gjorde dig egnet til pension?

Anmeld

19. maj 2011

smokin

wiuhuuuuuuu... så gir hun nok en lille en....

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Camillee skriver:

T I L L Y K K E søde!      

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.