Update eller Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Samme her 

Det er selvkontrol jeg mangler... Ihh!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Sof

Anonym skriver:

Det er selvkontrol jeg mangler... Ihh!! 

Det har jeg også manglet, men det var i folkeskolen, hvor jeg blev kaldt den lille politibetjent og Godtfred Boglærd fordi jeg altid rettede, men det kan jo såre dem der vitterligt ikke ved hvordan de skal stave tingene eller dem der er ordblinde. Da jeg så mødte min gode kammerat der er meget ordblind, der lærte jeg mig selv kun at rette ham når han bad om det og efter det retter jeg ikke på folk med mindre de har bedt mig gøre det, men det har ikke altid være lige nemt 

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

Wimmie skriver:

Mener du det seriøst? At du bliver harm over denne debat? TS hænger jo ikke nogen bestemt ud....

Nu vi er ved det så hedder det 'ikke' og ikke 'Ikk' eller 'ik' og det hedder 'Også' og ikke 'Os' - eller endnu værre 'Oz'

Synes jeg støder på det konstant herinde, og enten kan folk ikke slippe SMS-sproget eller også... er man 13

(PS. det er ikke for at håne de der er ordblinde, ordblindhed er ikke sjovt og ikke noget jeg vil gøre grin med - det jeg hentyder til er folk der ellers skriver korrekt men lige klemmer et 'ikk' eller 'os' ind i deres indlæg)

Ja jeg mener seriøst hvis man ikke kan stå ved sine ord omkring andre så skal man hode sin mund

Jeg syntes det er så dårlig stil LOL

Jeg er ordblind og gider ikke altid rette , hvis jeg da opdager de fejl jeg laver , i sær ikke hvis jeg har unger hjemme

Jeg kan godt forstå folk der bruger anonym knappen til noget personigt , og noget man er flov over det har jeg FULD forståese for , men ikke en tråd som denne bare fordi man ved man ik er in  mht sin mening

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Den knap du skriver om... Den må da også sidde på din computer. 

God fornøjelse med den virkelige verden 

Ja den har jeg , ramte jeg et ømt punkt LOL

Jeg har meget irl , og jeg har meget om ørene , måske derfor jeg ikke gider gå op i små ting og skrive som anonym , omkring ting der måske kan få nogen til at føle sig ramt

Jeg er ordblind og havde jeg ikke stavekontrol på min pc ville i ikke fatte meget , jeg er oxo 120 % pis lige glad med hvad folk mener om mig , men jeg kender folk der måske bliver kede af sådanne en tråd der måske godt ville kunne smide en pb til TS og sig "her sårede du faktisk mig !" 

Og når man kredisere folk er det da godt skik at folk kan tage den hvor de vil

Men ok jeg siger aldrig noget grimt om folk uden at kunne stå ved det helt

Som skrevet andet sted i denne tråd syntes jeg det er godt med en anonym knap , men jeg syntes oxo den bliver misbrugt

Og nu har jeg været ude i irl i 5 timer , så spiser lige inden jeg skal derud igen

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Vi alle har hver sin skrive måde, og det må man jo acceptere, vi staver alt meget forskelligt... 

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

Forresten så er mit oxo = også en dårlig vane jeg arbejder med LOL LOL 

Kommer sig af jeg tit har så ondt i mine fingere at jeg bruger en blyandt til at skrive med på tasterne og så er det nemmere LOL

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

MoarJ skriver:

Vi alle har hver sin skrive måde, og det må man jo acceptere, vi staver alt meget forskelligt... 

JA og nu vil de måske ha at man skal stave som man høre det , jøsses ...

jeg plejer at sige jeg er formand for øæxzw = alt magt til de ordblinde , bonden kiggede på mig den aften det var i tv , og sagde så biver dit skrive liv sg spændene LOL jeg kan ikke høre ord lyde LOOOL

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

mortilflere skriver:

Ja den har jeg , ramte jeg et ømt punkt LOL

Jeg har meget irl , og jeg har meget om ørene , måske derfor jeg ikke gider gå op i små ting og skrive som anonym , omkring ting der måske kan få nogen til at føle sig ramt

Jeg er ordblind og havde jeg ikke stavekontrol på min pc ville i ikke fatte meget , jeg er oxo 120 % pis lige glad med hvad folk mener om mig , men jeg kender folk der måske bliver kede af sådanne en tråd der måske godt ville kunne smide en pb til TS og sig "her sårede du faktisk mig !" 

Og når man kredisere folk er det da godt skik at folk kan tage den hvor de vil

Men ok jeg siger aldrig noget grimt om folk uden at kunne stå ved det helt

Som skrevet andet sted i denne tråd syntes jeg det er godt med en anonym knap , men jeg syntes oxo den bliver misbrugt

Og nu har jeg været ude i irl i 5 timer , så spiser lige inden jeg skal derud igen

Men TS skriver jo ikke grimt om folk

Jeg forstår slet ikke hvorfor du bliver så forarget, bare pga. én lille rettelse.

Og mon ikke det netop er derfor hun vælger at være anonym, fordi der er folk der straks vil overfuse og skælde ud - nogle gange er det vel bare nemmere som anonym.

Du skriver selv at du har meget om ørene og ikke gider at gå op i småting; jeg vil mene at det er lige hvad du gør her

Og gentager lige; hun angriber jo ikke nogen personligt; det er en generel observation.

Anmeld

19. maj 2011

sarahb

der er mange gange hvor jeg tænker. SUK!! hvad sker der for den stavemåde, men der er jo mange der er ordblinde eller ikke lige har været så godt til stavning!

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

Wimmie skriver:

Men TS skriver jo ikke grimt om folk

Jeg forstår slet ikke hvorfor du bliver så forarget, bare pga. én lille rettelse.

Og mon ikke det netop er derfor hun vælger at være anonym, fordi der er folk der straks vil overfuse og skælde ud - nogle gange er det vel bare nemmere som anonym.

Du skriver selv at du har meget om ørene og ikke gider at gå op i småting; jeg vil mene at det er lige hvad du gør her

Og gentager lige; hun angriber jo ikke nogen personligt; det er en generel observation.

ok grimt er så et forkert ord men hun kridesere , og jeg mener bare hun burde stå ved

Jeg angriber oxo mere dem der i mine øjne skriver anonymt om såmting , og nu væger jeg hedigvis min tid selv

Enige bliver vi nok aldrig LOL men jeg kan ik se det er være at angribe en gruppe så på deres skrive måde , end jeg stiller ?? ved at gemme sig anonymt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.