Update eller Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Okay det er småligt og jeg får høvl for at skrive det her (derfor anonymt), men noget irriterer mit øje og nu må jeg ud med det. 

Det hedder en Opdatering med O eller det hedder en Update med U.

Og i virkeligheden er det ligegyldigt, for alle ved jo hvad der menes, men kan ikke lade være. Sorry

Og nej jeg er ikke selv fejlfri

det er da såre simpelt

update er engelsk og opdatering er dansk.. 

derfor er der forskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Frøken J.

Du skal ikke drille mig, når jeg kommer med opdates. Nogen gange har jeg bare brug for at updatere jer allesammen herinde, og ja.. Sådan er det bare.......

Anmeld

18. maj 2011

ekzunz

Du har min fulde opbakning - jeg har selv oprettet lignende tråde

Og lige dér var jeg ved at kløjs i lignende - det ligner jo ikke noget i en stav-korrekt-tråd....

Anmeld

18. maj 2011

Fenja09

Hehe må indrømme at jeg tit har tænkt det samme, men også med andre ord, dog lader jeg det som oftest passere mine øjne

Men ja, det er nok flueknepperi i sidste ende

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Kofoed33 skriver:

Når vi nu er igang, kan vi så ikke også lige lære folk, at det hedder egentlig og ikke enlig?

Ha. Ja enlig er jo noget heeeelt andet

Anmeld

18. maj 2011

Kofoed.

Mi skriver:

Ha. Ja enlig er jo noget heeeelt andet

Sad lige og tænkte.... hvordan forklare man, hvad 'egentlig' betyder? For enlig kan jeg godt forklare, meeeen..

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Kofoed33 skriver:

Sad lige og tænkte.... hvordan forklare man, hvad 'egentlig' betyder? For enlig kan jeg godt forklare, meeeen..

Ja den var straks værre. Det aner jeg faktis ikke, andet end ved at bruge et eksempel. Fortæller orden "egentlig" ikke noget om en hensigt, måske?

Anmeld

18. maj 2011

Kofoed.

Mi skriver:

Ja den var straks værre. Det aner jeg faktis ikke, andet end ved at bruge et eksempel. Fortæller orden "egentlig" ikke noget om en hensigt, måske?

Jo det gør det vel, hmm, ja kan ikke lige forklare det, så håber folk forstår den ret, når de læser mit svar...

Anmeld

18. maj 2011

N1

Kofoed33 skriver:

Når vi nu er igang, kan vi så ikke også lige lære folk, at det hedder egentlig og ikke enlig?

Og så hedder det endnu, og ikke i nu  

Tror jeg  Nu bliver jeg lidt i tvivl 

Anmeld

19. maj 2011

Kofoed.

Hulalula skriver:

Og så hedder det endnu, og ikke i nu  

Tror jeg  Nu bliver jeg lidt i tvivl 

Kommer an på sammenhægnen vel?

ej nu er jeg også itvivl... tror nok det altid hedder endnu.. hmm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.