Tatovering og barbering ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

twinboys

SaraLM skriver:

Når din tatovering er helet HELT op kan du igen barbere benene - alternativt kan du jo barbere udenom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SaraLM

Jennifer skriver:

hmm hvordan ved man at den er helet helt ?

Når sårene er væk og det igen føles som hud under dine hænder - dog synes jeg du skal være meget forsigtig med skraberen over området i længere tid da arene jo er følsomme i starten

Anmeld

19. maj 2011

de-wett

Jennifer skriver:

Der er slet ikke sår på.. ?

hvor ny er den? hvis den er helt ny så kommer der sår på om en uges tid eller sådan

Anmeld

19. maj 2011

Mikkel's mor <3

LenaJohansen skriver:

Det var os det jeg gjorde skal du ikk sætte et billede ind af den

jo det kan  jeg da

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2011

Mikkel's mor <3

SaraLM skriver:

Når sårene er væk og det igen føles som hud under dine hænder - dog synes jeg du skal være meget forsigtig med skraberen over området i længere tid da arene jo er følsomme i starten

Årh okay.. er også kommet frem til at jeg venter en måneds tid. eller mere, herre gud render jo rundt i lange bukser alligevel

Anmeld

19. maj 2011

Mikkel's mor <3

de-wett skriver:

hvor ny er den? hvis den er helt ny så kommer der sår på om en uges tid eller sådan

nårh okay så er det nok derfor, fik den lavet i søndags

Anmeld

19. maj 2011

Sees

En tattoo er ligesom en hudafskrabning, og den SKAL reagere og hele ligesom et sår

Så når du ville have barberet ovenpå et sår, kan du også barbere ovenpå din tattoo - Altså, skal du vente til den er helt HELT op.

Grunden til at der ikke er kommet sår på, kan være fordi du smørre den for meget, og ikke lader den få luft, den SKAL have luft - Igen ligesom et sår - Og den skal også have lov til at tørre lidt ud indimellem. Og når/hvis du smørre den, skal det kun være et let lag, som kun lige får den til at skinne

Anmeld

19. maj 2011

Mikkel's mor <3

Sees. skriver:

En tattoo er ligesom en hudafskrabning, og den SKAL reagere og hele ligesom et sår

Så når du ville have barberet ovenpå et sår, kan du også barbere ovenpå din tattoo - Altså, skal du vente til den er helt HELT op.

Grunden til at der ikke er kommet sår på, kan være fordi du smørre den for meget, og ikke lader den få luft, den SKAL have luft - Igen ligesom et sår - Og den skal også have lov til at tørre lidt ud indimellem. Og når/hvis du smørre den, skal det kun være et let lag, som kun lige får den til at skinne

Smørrer den ca hver 4 time
 men kan godt mærke at den er begyndt at klø, så der er jo nok fordi at der er ved at komme sår på ?

Anmeld

19. maj 2011

Sees

Jennifer skriver:

Smørrer den ca hver 4 time
 men kan godt mærke at den er begyndt at klø, så der er jo nok fordi at der er ved at komme sår på ?

Det er nemlig pga. at den heler - Og det er lige præcis sådan det skal være

Forresten en rigtig lækker tattoo du har fået der

Anmeld

19. maj 2011

Mikkel's mor <3

Sees. skriver:

Det er nemlig pga. at den heler - Og det er lige præcis sådan det skal være

Forresten en rigtig lækker tattoo du har fået der

Super, så er der ikke noget at være nervøs for
Mange tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.