Tatovering og barbering ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Muffinmus

Der ER sår på, det er mest et sprørgsmål om hvor vidt det r hårdt eler holdes blødt af salve/cremen du skal bruge det skal nemlig være helt blødt mens det heler.

Så, undgå AL sol det næste gode stykke tid, undgå barbering i ...vil skyde på ca 14 dages tid, for ikke at ødelægge den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

Hm, når såret er væk. Når den er helt glat og fin. Og så er det at du venter et stykke tid, så huden er sig selv igen. Men - det sker ofte, at hårvæksten forsvinder på det område. Selv har jeg små stubbe på et par mm på hele min tatovering på overarmen - hårene er bare aldrig kommet igen! 

Men du kan jo sagtens barbere udenom - men det er nok bare ikke super smart, at skylle barberskum ned over den.  

Jeg bruger altid balsam, kan ikke tåle barberskum
så må jeg bare prøve at barbere uden om.. super mange gange tak for svar

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

isabellamor skriver:

ja vent til alle skorperne er faldet af. (de falder af af sig selv i takt med at de bliver holdt fugtige...) tørrer de derimod ind,kan det tage længere tid at få den helet, så 2-3 uger er sikkert fint nok. ellers så tager du en uge til hvis du ikke er helt sikker..

og så ellers bare barber rundt om..  

super.. tak for svar.. smørre hele tiden syntes jeg

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

LenaJohansen skriver:

Nej det passer så ikke helt  Det kommer jo lidt an på hvor dybt de har tusset dig, mener jeg (ikke hæng mig op på det)

Men vent en 3-4uger, så burde den være helet... 

tyder lidt på at jeg har fået noget forkert at vide.. men tak for svar, venter nok en måned. så må jeg bare ordne det uden om

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

MariaE skriver:

Der ER sår på, det er mest et sprørgsmål om hvor vidt det r hårdt eler holdes blødt af salve/cremen du skal bruge det skal nemlig være helt blødt mens det heler.

Så, undgå AL sol det næste gode stykke tid, undgå barbering i ...vil skyde på ca 14 dages tid, for ikke at ødelægge den.

Årh okay.. sørger for at holde den lidt fugtig i det hele tiden (: men tak for svar..

Anmeld

18. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

Jeg bruger altid balsam, kan ikke tåle barberskum
så må jeg bare prøve at barbere uden om.. super mange gange tak for svar

Det kunne jeg jo ikke vide Men så brug en neutral balsam! så kan jeg intet problem se i, at du barberer udenom, hvis du bruger en neutral balsam, der ikke kan føre til irritation. 

Det var så lidt

Anmeld

18. maj 2011

Carl-Emil's mor

har ikke lige læst alt hvad de andre har svaret men du vil ALTID danne sår på.. En tus er et åbent sår og skal behandles derefter.. men i og med man smør er det bare ikke altid du vil oplev et "sårskorpe" som du kender dem fra almindelig sår.. jeg opdagede stort set ikke der var kommet sår på min før jeg begyndte at smøre med creme og der så kom noget sort fnuler af  det var sårskorpen som begyndte at falde af

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

Det kunne jeg jo ikke vide Men så brug en neutral balsam! så kan jeg intet problem se i, at du barberer udenom, hvis du bruger en neutral balsam, der ikke kan føre til irritation. 

Det var så lidt

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

Jennifer skriver:

tyder lidt på at jeg har fået noget forkert at vide.. men tak for svar, venter nok en måned. så må jeg bare ordne det uden om

Det var os det jeg gjorde skal du ikk sætte et billede ind af den

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

Jennifer skriver:

super.. tak for svar.. smørre hele tiden syntes jeg

ja,. jeg kender det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.