Tatovering og barbering ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

Wulffi89 skriver:

Hvornår har du fået den lavet?

Nej jeg har fået lavet mine hos en af de bedste i danmark og jeg havde sår på begge jeg har fået lavet.. Men ja når såret er helet helt kan du barbere dine ben..

i søndags.. underligt..
hmm hvornår ved man at den er helet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Isabella_mor

der kommer nogle små skorper på, det gør der altid, hvis de revner, så kommer der revner i selve tattoveringen, og de skorper skal være væk først, ellers skræller du dem af med skraberen, og så kan der komme "huller" i din tattoo.. så vent lige med at barbere ben til du er ovre den periode hvor du skal smørre den ind i salve... så er du på den sikre side..

Anmeld

18. maj 2011

Hailiesmom11

Jennifer skriver:

i søndags.. underligt..
hmm hvornår ved man at den er helet ?

Ja så skal du vente et stykke tid endnu.. Altså det er jo forskelligt hvor hurtigt folk de heler, mine var helede sådan 100 % efter 1 mdr og der var sårskorpen faldet af og jeg kunne lade dem få sol...

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

Wulffi89 skriver:

Ja så skal du vente et stykke tid endnu.. Altså det er jo forskelligt hvor hurtigt folk de heler, mine var helede sådan 100 % efter 1 mdr og der var sårskorpen faldet af og jeg kunne lade dem få sol...

okay tak for svar.. hmm så venter jeg lidt endnu..

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

isabellamor skriver:

der kommer nogle små skorper på, det gør der altid, hvis de revner, så kommer der revner i selve tattoveringen, og de skorper skal være væk først, ellers skræller du dem af med skraberen, og så kan der komme "huller" i din tattoo.. så vent lige med at barbere ben til du er ovre den periode hvor du skal smørre den ind i salve... så er du på den sikre side..

okay så blev jeg lidt klogere.. har fået noget papir på at det skal smørres 10 dage.. men hvis jeg nu venter 2-3 ugers tid.

Anmeld

18. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

JA jeg glemte jo selfølgelig at spørge min tattovør hvor længe der skal gå før jeg kan barbere mine ben igen ? og nu er han lige rejst til Spanien, så kan ikke engang ringe og spørge..
der skulle vel ikke være en af jer der ved det ? 

Når såret er helet, og så lad der gå lidt tid derefter. Nogle heler på 2 uger, andre på 2 måneder. 

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

Dinna88 skriver:

Når såret er helet, og så lad der gå lidt tid derefter. Nogle heler på 2 uger, andre på 2 måneder. 

okay hvordan ved man om det er helet ?

årh hvor er det altså bare dumt at jeg ikke lige fik spurgt ham

Anmeld

18. maj 2011

Dinna88

Jennifer skriver:

okay hvordan ved man om det er helet ?

årh hvor er det altså bare dumt at jeg ikke lige fik spurgt ham

Hm, når såret er væk. Når den er helt glat og fin. Og så er det at du venter et stykke tid, så huden er sig selv igen. Men - det sker ofte, at hårvæksten forsvinder på det område. Selv har jeg små stubbe på et par mm på hele min tatovering på overarmen - hårene er bare aldrig kommet igen! 

Men du kan jo sagtens barbere udenom - men det er nok bare ikke super smart, at skylle barberskum ned over den.  

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

Jennifer skriver:

Der er ikke sår på.. ? har fået fortalt at der kun kommer sår på hvis det er dårlig lavet ??

Nej det passer så ikke helt  Det kommer jo lidt an på hvor dybt de har tusset dig, mener jeg (ikke hæng mig op på det)

Men vent en 3-4uger, så burde den være helet... 

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

Jennifer skriver:

okay så blev jeg lidt klogere.. har fået noget papir på at det skal smørres 10 dage.. men hvis jeg nu venter 2-3 ugers tid.

ja vent til alle skorperne er faldet af. (de falder af af sig selv i takt med at de bliver holdt fugtige...) tørrer de derimod ind,kan det tage længere tid at få den helet, så 2-3 uger er sikkert fint nok. ellers så tager du en uge til hvis du ikke er helt sikker..

og så ellers bare barber rundt om..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.