Tatovering og barbering ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.979 visninger
49 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Mikkel's mor <3

JA jeg glemte jo selfølgelig at spørge min tattovør hvor længe der skal gå før jeg kan barbere mine ben igen ? og nu er han lige rejst til Spanien, så kan ikke engang ringe og spørge..
der skulle vel ikke være en af jer der ved det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

de-wett

Jennifer skriver:

JA jeg glemte jo selfølgelig at spørge min tattovør hvor længe der skal gå før jeg kan barbere mine ben igen ? og nu er han lige rejst til Spanien, så kan ikke engang ringe og spørge..
der skulle vel ikke være en af jer der ved det ? 

når såret er faldet af/ når det er helet kan du begynde igen

Anmeld

18. maj 2011

SaraLM

Når din tatovering er helet HELT op kan du igen barbere benene - alternativt kan du jo barbere udenom

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

når sårene er faldet af må du... 

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

de-wett skriver:

når såret er faldet af/ når det er helet kan du begynde igen

Der er slet ikke sår på.. ?

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

LenaJohansen skriver:

når sårene er faldet af må du... 

Der er ikke sår på.. ? har fået fortalt at der kun kommer sår på hvis det er dårlig lavet ??

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

SaraLM skriver:

Når din tatovering er helet HELT op kan du igen barbere benene - alternativt kan du jo barbere udenom

hmm hvordan ved man at den er helet helt ?

Anmeld

18. maj 2011

SHERO

Hvornår har du fået den lavet, hvis du smørre den tit går det jo noget tid før der går sår på... Og det gør der altid, kender i hvert fald ingen der ikke har oplevet det... været sår på alle mine, og det er nogen gode tattovøre der har lavet dem...

Anmeld

18. maj 2011

Hailiesmom11

Jennifer skriver:

Der er ikke sår på.. ? har fået fortalt at der kun kommer sår på hvis det er dårlig lavet ??

Hvornår har du fået den lavet?

Nej jeg har fået lavet mine hos en af de bedste i danmark og jeg havde sår på begge jeg har fået lavet.. Men ja når såret er helet helt kan du barbere dine ben..

Anmeld

18. maj 2011

Mikkel's mor <3

Tullen85 skriver:

Hvornår har du fået den lavet, hvis du smørre den tit går det jo noget tid før der går sår på... Og det gør der altid, kender i hvert fald ingen der ikke har oplevet det... været sår på alle mine, og det er nogen gode tattovøre der har lavet dem...

fik den lavet i søndags..
kender flere der ikke har haft sår på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.