Er det hårdere med 2 børn end 1???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

Chris86

Jeg synes ikke der er den vilde forskel.. Her er der to år imellem ca og føler jeg har mere overskud denne her gang (barsel)..

Så det afhænger nok af personen OG børnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Muffinmus

Ja, det synes jeg.
Sådan helt ærligt var det for vores vedkommende ca 50-75 % oven i hatten. Meget mindre os tid, vi var på hele tiden en af os eller os begge.
Mindre penge pga dyre institutioner, mere sygdom osv osv. Så ja, det var NEMT for os at have en selv om han først sov igennem fra ca 1 år af, men at få nr to, tog vist lidt røven på os, især det første halve år fordi vores datter ikke gad sin far, så jeg hang på hende 24/7 faktisk.
Men, som du nok kan se, så har vi tre styk nr, så værre har det jo heller ikke været når man gør det igen igen og damtidigt skal man overveje søskendefaktoren der betyder meget synes jeg...pøj med det.

Anmeld

6. oktober 2013

lycly

Tror det kommer an på aldersforskellen mellem børnene. Der er 21 mdr imellem mine og f**k jeg synes det kan være hårdt! Jeg synes lidt jeg går og venter på at nå dertil hvor det skulle være så fedt med to børn så tætte på hinanden. For lige nu synes jeg sgu det er lidt af en udfordring Men den ældste er også kun 2 og har jo stadig rigtig meget brug for mig og min opmærksomhed plus der er mange ting hun ikke kan selv.
Nr 2 var ikke planlagt, jeg tror det havde været nemmere hvis den ældste havde været 3 og derover

Anmeld

6. oktober 2013

norenberg

Ja det er noget hårde at gå fra 1 til 2....jeg har selv 4 dejlige unger og det største omvæltning var fra 1 til 2....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.