Ja, det synes jeg faktisk!!! Meget hårdede end jeg havde forventet. Tænkte at vi jo allerede havde lagt vores liv om, så det passede til at have små børn, så det chok skulle vi ikke opleve igen. Men fårk, jeg synes der er mange gøremål hele tiden - vi er konstant bagefter. Hverdagen pt, hvor vi jo altså også bygger til (manden laver alt selv), jeg arbejder en del, og har en eksamen om 2-3 uger, så handler det bare om planlægning, logistik, hvem handler, men laver mad, hvem henter, hvem bringer...
Og at lave mad er blevet virkeligt svært hjemme hos os - for den lille vil hænge konstant. Jeg elsker ham af hele mit hjerte, men hooold kæft hvor kan han være tung at danse med (eller lave mad med).
En anden ting jeg pludselig synes er mega besværliggjort, er underholdning i weekenderne. F.eks. en tur i zoo - den lille skal hjem og sove til middag, mens man kunne have brugt en-to timer mere med den store... og sådan er der virkelig meget.
Men altså, ser det som en lidt hård periode som vi skal igennem. De er begge små nu, og har meget forskellige behov, men mon ikke det snart bliver nemmere..
Har da i hvert fald ikke fortrudt barn nummer to, men det var helt sikkert en større omvæltning end jeg havde regnet med.
Anmeld