JA- ,mega hårdt, især i starten.
Og nu er de to der laver ballade hele tiden i stedet for kun 1.
Synes Så meget var nemmere med et barn, meget mere ro i huset, mere alenetid da det ofte kun krævede en at passe han, hvor i mod det ofte tager os begge at passe de to lømler, selv om vi godt kan alene, så er det rarere at være to nu synes jeg.
PPersonligt var jeg overrasket over hvor piss nemt det var at få den første, noget alle jo havde tudet ens øre fulde med, hvor hårdt det er at bive forælder.
Synes det var nemt det meste af tiden, nok også derfor vi allerede ventede nr 2 da han fyldte 1 år:-)
Men vi blev begge overrasket over hvor hårdt det var for os at gå fra 1 til 2. Knald på hele tiden.
Og graviditeten var også anderledes, alt gik alt for stærkt, kunne knap følge med. Og det med at jeg første gang kunne sove når jeg kom hjem fordi man er toalt smadret som gravid og møg træt ofte, ja det kunne jeg så ikke med nr 2, så da kl blev 20 var jeg på vej i seng, fuldstændigt baldret.
Så vil sige 1 gang er noget het særligt, og noget man aldrig får igen.
Ikke at nr 2 var dårligere, men tiden til at prøve at nyde det hele var bare væk det meste af tiden:-)
Men, når alt det her er sagt, ville jeg da omgående gøre det igen for at have mine 2 dejlige unger hos mig hver dag....og evt en mere:-)