At aflive en rask hund....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Faith

He he jeg bider ikke på denne gang. De flaste herinde kender vidst min holdning til det med at aflive raske dyr, og synes snart der er blevet kogt nok suppe på det emne. Endnu en tråd om det er kun med til at skabe mere røre i andedammen. Så jeg afstår fra at deltage i denne debat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Dinna88

Lotus86 skriver:

Synes egentlig det lugter lidt meget af penge... Nu kan hun ikke avle og tjene penge på den race mere, så er det lettere og til større økonomisk fordel for hende, af aflive den, og starte med en ny race..

Du ved jo heldigvis intet om det

hvis du havde en hud, som du følte blev mishandlet. Ville du så ikke gøre det du fandt bedst for den? Nu synes jeg ikke personligt at mundkurvene er mishandling, men hvis hun gjorde - hvorfor skulle hun så ikke ønske det bedste for sin hund?  

Anmeld

18. maj 2011

Anja&jesper

Eva. skriver:

Men i hendes optik der lider hendes hund jo...det er ikke under de betingelser hun kan give hendes hunde et godt liv og et liv som de har haft indtil nu....derfor vælger hun sådan....og jeg vil mene at hun er mere kompetent end de fleste når det handler om dyr, dermed ikke sagt hendes valg er det rigtige, men jeg synes det er flot gjort af hende, for hendes hundes skyld.

Ja det er skam flot af hende. Der skal meget til når man elsker sit dyr at lige frem få dem aflivet selvom de ikke fejler noget..

Min hund lever og er på samme måde som hun hele tiden har været, hun har ikke mundkurv på og alle de der ting.. Så jeg kan ikke se at jeg skal miste min dejlige pige og at hun skal lade livet bare fordi der er nogle der mener at de har lavet en ordenlig lov... De kommer ikke til at bestemme at min hund skal dø bare fordi hun er den race hun er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.