Lotus86 skriver:
Synes egentlig det lugter lidt meget af penge... Nu kan hun ikke avle og tjene penge på den race mere, så er det lettere og til større økonomisk fordel for hende, af aflive den, og starte med en ny race..
Helt enig!!Jeg har selv muskelhund, og ville da ALDRIG lade hende aflive - hun er min bedste ven igennem 8 år!!? Det lugter af penge for mig, men selvom økonomien skulle spille ind i mine beslutninger om min hund, så ville hun ikke blive aflivet, så ville jeg få en hund ekstra - af en anden race, til avl. Jeg indrømmer gerne at jeg aldrig går med mundkurv på min hund, jeg har hende altid i snor ( det havde jeg os før hundeloven), det må være nok! Jeg skal have en påtale og bøde fra politiet før hun får mundkurv på... Min søn ELSKER vores hund, hun ér virkelig hans bedste ven :-) hvis hun er i lokalet er vi andre ligegyldige, han har kun øje for hende, og allerede nu, 9 måneder gammel, har han fundet ud af at holde hende i nærheden, han håndfodrer hende når vi spiser, hihi :-) Hendes måde at holde ham på afstand, hvis han prøver at kravle op i hendes seng o.l., er at "kysse" på ham, altså slikke på ham :-) Ihh, elsker mine 2 børn :-)Ida ;-)
Anmeld