Egoistisk, latterlig, langt ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Nadia Foged

MyDream skriver:

Shit en nar!!! Man bliver sgu forarget over nogle mennekser nogen gange

Nej det kan jeg godt forstå

var ikke specielt behageligt nej.. men ku gudskelov få hende til at slette statussen, så folk ikke ku læse de lede tilsvininger ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Becks

de-wett skriver:

kan jeg virkelig godt forstå.

Har selv mistet en del venner da jeg blev gravid. og med kommentar som stakkels barn , det bliver fjernet, er du nu sikker for vi alle ved jo du ikke bliver sammen med faderen osv. sagde kort og godt til dem hvis de ikke kunne respektere mit valg var de ikke mine venner mere og sådan var det bare. skal lige siges jeg er nu gift med min datters far.  så der fik de en over næsen hihi også har de bare mistet mig for jeg har intet mistet

Så kan de lære det

Anmeld

18. maj 2011

Happiness

EEEJJJJJ!!!! Ud med hende! Hvad f.... tænker kvindemennesket på?!

Tænk at man kan være så misundelig at man fyrer sådan en gang gylde af?!

Du bliver en FANTASTISK mor, med stort M! Du har sådan et stort hjerte, som rummer mange flere end dig selv. Så egoistisk?! Nej! Bestemt ikke. Det ville være egoistisk af dig IKKE at få børn, når du har SÅ meget at byde på!

Så ud af porten med hende, og vær glad for du er som du er, og at du opdagede hvordan hun i virkeligheden er. Tænk ikke at kunne glæde sig over andres lykke!

Jeg kan ikke vente til at du får et lille spir i maven!

Anmeld

18. maj 2011

<3

Nej hvor langt ude! Stort knus og kram!

Anmeld

18. maj 2011

Becks

Happiness skriver:

EEEJJJJJ!!!! Ud med hende! Hvad f.... tænker kvindemennesket på?!

Tænk at man kan være så misundelig at man fyrer sådan en gang gylde af?!

Du bliver en FANTASTISK mor, med stort M! Du har sådan et stort hjerte, som rummer mange flere end dig selv. Så egoistisk?! Nej! Bestemt ikke. Det ville være egoistisk af dig IKKE at få børn, når du har SÅ meget at byde på!

Så ud af porten med hende, og vær glad for du er som du er, og at du opdagede hvordan hun i virkeligheden er. Tænk ikke at kunne glæde sig over andres lykke!

Jeg kan ikke vente til at du får et lille spir i maven!

Tak smukke

Ved sgu heller ikke lige hvad der gik af hende.. Hun fattede minus igår da jeg skrev til hende jeg var pænt negativ over hendes udmelding.. Men hun har vidst fattet pointen nu..

Glæder mig til og se jer om små 14 dage

Anmeld

18. maj 2011

Becks

Kirle skriver:

Nej hvor langt ude! Stort knus og kram!

Ja meget!

Tak søde K

Anmeld

18. maj 2011

Caroline86

18. maj 2011

Happiness

MyDream skriver:

Tak smukke

Ved sgu heller ikke lige hvad der gik af hende.. Hun fattede minus igår da jeg skrev til hende jeg var pænt negativ over hendes udmelding.. Men hun har vidst fattet pointen nu..

Glæder mig til og se jer om små 14 dage

Glæder mig også til at se jer! Det skal nok blive hyggeligt!

Anmeld

18. maj 2011

N&J

MyDream skriver:

Det er hvad jeg er blevet kaldt idag

Ja hold da op siger jeg bare!!

En veninde (nu tidligere veninde) kaldte mig de her ting, fordi jeg har valgt og blive selvvalgt enlig mor. Jeg var egoistisk, latterlig, langt ude, dum i hovedet, tænker ikke på andre end mig selv - Og nåe ja, så bliver jeg iøvrigt verdens dårligste mor, barnet vil blive tvangsfjernet og der var ikke det som ikke var i vejen..

<----- Denne her beskriver vidst meget godt mit ansigts udtryk!! Jeg vendte mig om og gik - Fik vidst også mumlet "Hav et godt liv"

Hvad sker der for hende!!? Jeg ved godt det er egoistisk og få børn, men ligefrem at kalde mig alle de ting - Jeg tror selv hun er misundelig, hun har længe gerne ville have men manden vil ikke.. Tror hun er bange for at jeg får børn før hende, især når jeg ingen mand har.. Men altså! Jeg får ikke børn for at konkurere, jeg er p**** ligeglad med om folk får børn mig..

Når bare et lille woooow indlæg herfra

Sådan en veninde tror jeg de fleste af os enlige mødre er stødt på, desværre, men selvfølgelig handler det ikke om dig, men om hende.

Det du gør er det rigtige for dig og dit barn - og det er det eneste der betyder noget i det lange løb.

Anmeld

18. maj 2011

Becks

N&J skriver:

Sådan en veninde tror jeg de fleste af os enlige mødre er stødt på, desværre, men selvfølgelig handler det ikke om dig, men om hende.

Det du gør er det rigtige for dig og dit barn - og det er det eneste der betyder noget i det lange løb.

Præcis

Og hun har det sidste år snakket om, at snyde sin kæreste så hun bliver gravid.. Hvem er så mest egoistisk her tænker jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.