Egoistisk, latterlig, langt ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Becks

KarinaB. skriver:

Nej, jeg skider.. På dig, lige så vel som du lige har skidt på mig !!! (Det havde jeg sku nok kommet til at svarer hvis jeg ikke lige fik talt til 10 først) Åh gud.. Det er da hende der er egoistisk at sige sådan.. Jeg synes du er SÅ sej at ville være alene-mor.. Og med alle dine kampe derudover !!! Hun skal vidst ned og kysse tæer hvis hun skal have en forhåbning om at komme ind igen 

Haha Good one

Tak skal du have..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Becks

Lisbeth85 skriver:

Ej, det var da vist meget godt, at du nu er sluppet for hende! Sådan noget snak kan man da ikke bruge til noget som helst! Øv øv! Nu må du jo se, om hun lige pludselig fortryder, og måske kommer med en undskyldning... men du skal i hvert fald IKKE tage kontakt.. bolden er på hendes side nu!

Held og lykke med dit forestående baby-projekt

Bolden er helt sikkert hendes.. Det der teenage noget gider jeg sgu ikke.. Man skulle ikke tro hun var 25 ihvertfald..

Tak

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Eva. skriver:

Spurgte du hende ikke om hvorfor hun mente sådan....?

Det kan du tro jeg gjorde, da jeg kom hjem!

Hun mener ikke enlige skal have ret til og få børn alene, det er så hendes mening og den acceptere jeg.. Men alt det andet hun skrev acceptere jeg ikke her.. Hun mener, at det jeg har været udsat for som barn, vil jeg udsætt mit barn for og det derfor vil blive tvangsfjernet osv..

Anmeld

17. maj 2011

Becks

MoarJ skriver:

Ja det gør du nemlig... Vi er jo mange som støtter dig i det valg du taget, og jeg synes det er cool... 

Anmeld

17. maj 2011

Nadia Foged

Det kan hun da absolut ikke tillade sig.. Men nogle menneske er bare smålige, hvis ikke alt gøres ligesom de ville gøre, går de helt amok..

Men ja hun må da leve sit eget liv, for det der kan man ikke bruge til noget..
Og hun skal da slet ikke vurdere om du bliver en god mor, det ved hun da intet om, og self gør du da det!

har selv oplevet det samme flere gange nu, folk man troede der var venner, men som ikke lige kan respektere ens valg og derfor skal man svines til. Jeg har valgt at få min datter selvom jeg ikke er sammen med faderen - og det er der mange der har svært ved at acceptere

Men jeg er egentlig ret ligeglad efterhånden kan de tillade sig at kalde en det ene og det andet fordi man vælger at få et barn selvom man er alene må de jo selvom det

Vi ved selv hvorfor vi gør de ting vi gør, og bare man har det godt med det, er deres mening ligegyldig ..

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Nadia Foged skriver:

Det kan hun da absolut ikke tillade sig.. Men nogle menneske er bare smålige, hvis ikke alt gøres ligesom de ville gøre, går de helt amok..

Men ja hun må da leve sit eget liv, for det der kan man ikke bruge til noget..
Og hun skal da slet ikke vurdere om du bliver en god mor, det ved hun da intet om, og self gør du da det!

har selv oplevet det samme flere gange nu, folk man troede der var venner, men som ikke lige kan respektere ens valg og derfor skal man svines til. Jeg har valgt at få min datter selvom jeg ikke er sammen med faderen - og det er der mange der har svært ved at acceptere

Men jeg er egentlig ret ligeglad efterhånden kan de tillade sig at kalde en det ene og det andet fordi man vælger at få et barn selvom man er alene må de jo selvom det

Vi ved selv hvorfor vi gør de ting vi gør, og bare man har det godt med det, er deres mening ligegyldig ..

Lige præcis

Det er vores egen mening der tæller!

Man finder virkelig ud af hvem der er ens venner i de her tilfælde!

Tillykke med din datter, nu er der ikke længe til

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Tutte skriver:

Det kan du tro jeg gjorde, da jeg kom hjem!

Hun mener ikke enlige skal have ret til og få børn alene, det er så hendes mening og den acceptere jeg.. Men alt det andet hun skrev acceptere jeg ikke her.. Hun mener, at det jeg har været udsat for som barn, vil jeg udsætt mit barn for og det derfor vil blive tvangsfjernet osv..

Ok. det er da trist hun mener at du er så uegnet...øv...

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Eva. skriver:

Ok. det er da trist hun mener at du er så uegnet...øv...

Tror bare det er hendes egen konstatering og måske misundelse.. Den jeg var før er jeg ikke mere.. Ikke efter jeg har gået til terapi og fået bearbejdet det hele og fået sagt definitivt farvel til barndommen..

Anmeld

17. maj 2011

Nadia Foged

Tutte skriver:

Lige præcis

Det er vores egen mening der tæller!

Man finder virkelig ud af hvem der er ens venner i de her tilfælde!

Tillykke med din datter, nu er der ikke længe til

Ja nemlig er bare utroligt det kan tage folk så langt tid at beslutte sig for om de skal kritisere ens valg eller ej, så sent som her den anden dag svinede en "kammerat" mig til inde på facebook, på en andens status, han skrev svinende til mig, men turde ikke sige det face to face eller direkte til mig (kun i hendes status).
Og det var ikke småting jeg fik afvide, og bare fordi jeg ikke er sammen med faderen mente han jeg blev verdens dårligste mor, og stakkels barn osv, blev jeg forarget? JA TAK!

Årh mange tak Glæder mig rigtig meget, kan ikke vente mere, virker heller ikke som om hun kan Den lille tumling

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Nadia Foged skriver:

Ja nemlig er bare utroligt det kan tage folk så langt tid at beslutte sig for om de skal kritisere ens valg eller ej, så sent som her den anden dag svinede en "kammerat" mig til inde på facebook, på en andens status, han skrev svinende til mig, men turde ikke sige det face to face eller direkte til mig (kun i hendes status).
Og det var ikke småting jeg fik afvide, og bare fordi jeg ikke er sammen med faderen mente han jeg blev verdens dårligste mor, og stakkels barn osv, blev jeg forarget? JA TAK!

Årh mange tak Glæder mig rigtig meget, kan ikke vente mere, virker heller ikke som om hun kan Den lille tumling

Shit en nar!!! Man bliver sgu forarget over nogle mennekser nogen gange

Nej det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.