Egoistisk, latterlig, langt ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

LRJ

Det har jeg os fået af vide af et familie medlems kæreste...

Men ved du nok skal blive en fantastisk mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

de-wett

MyDream skriver:

Det kan du tro jeg gjorde, da jeg kom hjem!

Hun mener ikke enlige skal have ret til og få børn alene, det er så hendes mening og den acceptere jeg.. Men alt det andet hun skrev acceptere jeg ikke her.. Hun mener, at det jeg har været udsat for som barn, vil jeg udsætt mit barn for og det derfor vil blive tvangsfjernet osv..

er sikker på du bliver en fantastisk mor  også selvom du er alene om det.

Det med at hvad du er blevet udsat for vil du udsætte dit barn for  øhh hvor blank er hun? undskyld mig, men jeg har den holdning at det gode fra ens opdragelse tager man med til sine børn, men det dårlige laver man helt sikkert om på ved sine egen børn. Er det bare mig der er gal på den der eller ?

Kæmpe  til dig

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Lone H. skriver:

Det har jeg os fået af vide af et familie medlems kæreste...

Men ved du nok skal blive en fantastisk mor

Håber den person tager sine ord i sig igen - For det er da tydeligt at se hvor glad og lækker en pige du har dig

Tak

Anmeld

17. maj 2011

Becks

de-wett skriver:

er sikker på du bliver en fantastisk mor  også selvom du er alene om det.

Det med at hvad du er blevet udsat for vil du udsætte dit barn for  øhh hvor blank er hun? undskyld mig, men jeg har den holdning at det gode fra ens opdragelse tager man med til sine børn, men det dårlige laver man helt sikkert om på ved sine egen børn. Er det bare mig der er gal på den der eller ?

Kæmpe  til dig

Tak

Nej den holdning har jeg også

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

MyDream skriver:

Tak

Nej den holdning har jeg også

så lidt. amen helt ærlig. hvor langt kan man synke ? Sidder faktisk og er helt sur på den "veninde" du havde. Hun kan virkelig ikke tillade sig at sige sådan. Er helt sikker på det er hende selv hun snakker om

Anmeld

17. maj 2011

2babygirls

MyDream skriver:

Præcis..

hun burde kende mig godt nok til, at når man har trådt på mig, så skriver man ikke sådan en besked.. Det var så 16 års venskab, men det der gider jeg ikke.. Jeg er sgu 27 år altså, så snakker man om tingene, man pisser ikke på hinanden.

Gosh

Nemligt!!!! De dage er forbi, og så må hun sku finde nogle nye venner der er med på folkeskole stilen!!!
Man får dælme sorteret meget i sin vennekreds gennem årene

Anmeld

17. maj 2011

Becks

de-wett skriver:

så lidt. amen helt ærlig. hvor langt kan man synke ? Sidder faktisk og er helt sur på den "veninde" du havde. Hun kan virkelig ikke tillade sig at sige sådan. Er helt sikker på det er hende selv hun snakker om

Ja, jeg ved sgu ikke hvad der lige gik galt for hende altså.. Er skuffet..

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Tina&Martin skriver:

Nemligt!!!! De dage er forbi, og så må hun sku finde nogle nye venner der er med på folkeskole stilen!!!
Man får dælme sorteret meget i sin vennekreds gennem årene

Det må man sige man får gjort

Anmeld

17. maj 2011

de-wett

MyDream skriver:

Ja, jeg ved sgu ikke hvad der lige gik galt for hende altså.. Er skuffet..

kan jeg virkelig godt forstå.

Har selv mistet en del venner da jeg blev gravid. og med kommentar som stakkels barn , det bliver fjernet, er du nu sikker for vi alle ved jo du ikke bliver sammen med faderen osv. sagde kort og godt til dem hvis de ikke kunne respektere mit valg var de ikke mine venner mere og sådan var det bare. skal lige siges jeg er nu gift med min datters far.  så der fik de en over næsen hihi også har de bare mistet mig for jeg har intet mistet

Anmeld

17. maj 2011

LRJ

MyDream skriver:

Håber den person tager sine ord i sig igen - For det er da tydeligt at se hvor glad og lækker en pige du har dig

Tak

Jeg snakker ikke med Familiemedlemet li pt, jeg har lidt svært ved at tilgive ham..

OG tak

så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.