Egoistisk, latterlig, langt ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.459 visninger
51 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Becks

Det er hvad jeg er blevet kaldt idag

Ja hold da op siger jeg bare!!

En veninde (nu tidligere veninde) kaldte mig de her ting, fordi jeg har valgt og blive selvvalgt enlig mor. Jeg var egoistisk, latterlig, langt ude, dum i hovedet, tænker ikke på andre end mig selv - Og nåe ja, så bliver jeg iøvrigt verdens dårligste mor, barnet vil blive tvangsfjernet og der var ikke det som ikke var i vejen..

<----- Denne her beskriver vidst meget godt mit ansigts udtryk!! Jeg vendte mig om og gik - Fik vidst også mumlet "Hav et godt liv"

Hvad sker der for hende!!? Jeg ved godt det er egoistisk og få børn, men ligefrem at kalde mig alle de ting - Jeg tror selv hun er misundelig, hun har længe gerne ville have men manden vil ikke.. Tror hun er bange for at jeg får børn før hende, især når jeg ingen mand har.. Men altså! Jeg får ikke børn for at konkurere, jeg er p**** ligeglad med om folk får børn mig..

Når bare et lille woooow indlæg herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Fam. Madsen

Tutte skriver:

En veninde (nu tidligere veninde) kaldte mig de her ting, fordi jeg har valgt og blive selvvalgt enlig mor. Jeg var egoistisk, latterlig, langt ude, dum i hovedet, tænker ikke på andre end mig selv - Og nåe ja, så bliver jeg iøvrigt verdens dårligste mor, barnet vil blive tvangsfjernet og der var ikke det som ikke var i vejen..

<----- Denne her beskriver vidst meget godt mit ansigts udtryk!! Jeg vendte mig om og gik - Fik vidst også mumlet "Hav et godt liv"

Hvad sker der for hende!!? Jeg ved godt det er egoistisk og få børn, men ligefrem at kalde mig alle de ting - Jeg tror selv hun er misundelig, hun har længe gerne ville have men manden vil ikke.. Tror hun er bange for at jeg får børn før hende, især når jeg ingen mand har.. Men altså! Jeg får ikke børn for at konkurere, jeg er p**** ligeglad med om folk får børn mig..

hold da op en umeliding.... hmmmm bliver sku sur når jeg læser det

Dumme So... tænkt dig og sige sådan noget om dig... det må være missundelse men det gøre det sku ikke beder...

Du bliver en fantastiks mor... og det er bare super fedt du har valgt og få børn alene... det gøre dig kun til en stærk og sej mor. 

og et kæmpe plus du har ikke en mand og skal dele dem med.. 

kæmpe 

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Fam. Madsen skriver:

hold da op en umeliding.... hmmmm bliver sku sur når jeg læser det

Dumme So... tænkt dig og sige sådan noget om dig... det må være missundelse men det gøre det sku ikke beder...

Du bliver en fantastiks mor... og det er bare super fedt du har valgt og få børn alene... det gøre dig kun til en stærk og sej mor. 

og et kæmpe plus du har ikke en mand og skal dele dem med.. 

kæmpe 

Tak smukke

Jeg er egentlig ikke vred på hende, jeg er mere målløs faktisk..

Men havde hun nu kommet med den udmelding for 4-6 mdr siden, så var jeg røget ned i kulkælderen.. Men det gjorde jeg ikke og jeg VED at jeg bliver en super mor

Anmeld

17. maj 2011

-Sigrid-

Lyder som min mor da jeg fortalte hende jeg var gravid

Anmeld

17. maj 2011

2babygirls

Tutte skriver:

TSk.... som du selv skriver, så må hun have et godt liv, for hun er da vist ikke interesseret i dine interesser og hvad du brænder for.
Misundelse er en meget meget grim ting.

Anmeld

17. maj 2011

Fam. Madsen

Tutte skriver:

Tak smukke

Jeg er egentlig ikke vred på hende, jeg er mere målløs faktisk..

Men havde hun nu kommet med den udmelding for 4-6 mdr siden, så var jeg røget ned i kulkælderen.. Men det gjorde jeg ikke og jeg VED at jeg bliver en super mor

det er jo bare sejt du ikke bliver sur. det viser jo bare at du er ligegald med hvad hun mener...  så sejt

var der en der sagde sådan til mig var jeg fart i luften med det samme...  

du er et sejt menneske.. men det ved du jo godt

Anmeld

17. maj 2011

Becks

-Sigrid- skriver:

Lyder som min mor da jeg fortalte hende jeg var gravid

What 

Stakkels dig, sender dig et stort kram

Anmeld

17. maj 2011

-Sigrid-

Tutte skriver:

What 

Stakkels dig, sender dig et stort kram

Kan kun sige i lige måde 

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Tina&Martin skriver:

TSk.... som du selv skriver, så må hun have et godt liv, for hun er da vist ikke interesseret i dine interesser og hvad du brænder for.
Misundelse er en meget meget grim ting.

Hun har så lige skrevet en sms! "Laver du?"

Jeg er sgu blevet for gammel til det pjat haha..

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Fam. Madsen skriver:

det er jo bare sejt du ikke bliver sur. det viser jo bare at du er ligegald med hvad hun mener...  så sejt

var der en der sagde sådan til mig var jeg fart i luften med det samme...  

du er et sejt menneske.. men det ved du jo godt

I lige måsen søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.