Hvor mange bodies? + søger pigetøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Mette.

Secrets skriver:

Hvor mange babybodies vil i sige man skal starte ud med, når den lille kommer? Har pt 18 i str. 56 og 7 i str. 62 + 1 i str. 60 og 1 i str. 50. Er det nok, eller? De små basser vokser jo relativt stærkt.

Og så søger jeg tøj til en lille nyfødt babypige Formentlig ikke bodies, men alt andet Det skal være til et efterårs/vinterbarn, da jeg har termin i oktober.

Jeg tillader mig dog bare lige at have lidt krav, og håber der er nogen af jer der har noget, som passer ind, som i vil af med:
- Skal være fra ikke-ryger-hjem
- Være fra hjem uden dyr
- Der må IKKE være vaskefnuller på
- Det må ikke være forvasket og have mistet farven
- Det skal i det hele taget være i flot stand

Håber nogen har noget Det er lykkes mig at købe nogle bodies i perfekt stand herinde, så håber også der er nogen der kan byde ind med lidt pigetøj i flot stand  

Måske du skal have lidt mere i størrelse 50 VI brugte det faktisk mindst en måned, Emilie var ikke voldsom stor.

Jeg syr sådan nogle lækre tullebukser i bomuld med ribkant, hvis du kunne være interesseret i sådan nogle til jeres lille prinsesse Så vil de selvfølgelig være helt nye og du kan selv vælge stof. Emilie bruger dem stadig og de er så lækre, for de strammer ingen steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

132319

Jeg brugte uldbodyer til Kamille helt fra start (hun er fra september) så jeg havde max 10 stk. De er smådyre så jeg vaskede bare lidt oftere.

Jeg har lidt forskelligt pigetøj, er du stadig interesseret?

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

Alt efter hvor du har købt body.. så ville jeg altså købe flere i 50..
for hvis du får et barn der er feks 53-55 cm langt.. så vil en body på 50 måske stadig sidde pænere men ang hvor du har købt er det mere at hvis du køber i bilka, så ka de godt virke lidt små i det, så hvis det er dem til 10 kr fra bilka du har mange af i 56 er det nok fint nok, men så ville jeg købe flere i 62...
Jeg har som regel 10 af hver body i hver str, altså både kort og lang, så ca 20 i alt..
Men det køber man jo også lidt hen af vejen

Anmeld

18. maj 2011

FrkBjerre

Jeg ligger inde med noget i str. 50 og lidt i 56. Hvis du stadig er interesseret tager jeg gerne nogle billeder og mailer?

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

Tak for alle jeres svar, piger! Jeg vil lige prøve at se på det med tøjet, for nu har jeg købt af tre forskellige, og må hellere passe på heller ikke at bruge alt for mange penge her sidst på måneden! Hehe

Anmeld

24. maj 2011

LC

Jeg ville nok ikke have ret meget i str 50. Sidst fik jeg en pige på 54cm, og hun var groet ud af alt der hed str 50 i løbet af en uge...

Men når du ikke kender størrelsen, kan det evt være en ide at købe bodyer fra ByJezz... den mindste størrelse passe som str 50-56 og 62, så de kan bruges i meget længere tid, er selv rigtig glad for dem. De er lidt dyre, men så skal du ikke have så mange, fordi hver kan passe over 3 størrelser.

http://morogbaby.com/boernetoej-13/bodystocking-med-lange-aermer-14/checkme-bodystocking-i-sort-med-roede-aermer-4.html

Anmeld

24. maj 2011

Frøken J.

LC skriver:

Jeg ville nok ikke have ret meget i str 50. Sidst fik jeg en pige på 54cm, og hun var groet ud af alt der hed str 50 i løbet af en uge...

Men når du ikke kender størrelsen, kan det evt være en ide at købe bodyer fra ByJezz... den mindste størrelse passe som str 50-56 og 62, så de kan bruges i meget længere tid, er selv rigtig glad for dem. De er lidt dyre, men så skal du ikke have så mange, fordi hver kan passe over 3 størrelser.

http://morogbaby.com/boernetoej-13/bodystocking-med-lange-aermer-14/checkme-bodystocking-i-sort-med-roede-aermer-4.html

Tak for tippet! Jeg tror desværre det er lidt for dyrt til en opstart. Vi har vaskekælder, og jeg kan derfor ikke bare vaske når det lige passer mig, så derfor er jeg nødt til også at tænke i mængder. Og når nu vi begge er studerende, er vi nødt til at tænke på det fordelagtige i 6 babybodies for 120 i babysam, mod 1 for 150 :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.