Hvor mange bodies? + søger pigetøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.436 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Frøken J.

Hvor mange babybodies vil i sige man skal starte ud med, når den lille kommer? Har pt 18 i str. 56 og 7 i str. 62 + 1 i str. 60 og 1 i str. 50. Er det nok, eller? De små basser vokser jo relativt stærkt.

Og så søger jeg tøj til en lille nyfødt babypige Formentlig ikke bodies, men alt andet Det skal være til et efterårs/vinterbarn, da jeg har termin i oktober.

Jeg tillader mig dog bare lige at have lidt krav, og håber der er nogen af jer der har noget, som passer ind, som i vil af med:
- Skal være fra ikke-ryger-hjem
- Være fra hjem uden dyr
- Der må IKKE være vaskefnuller på
- Det må ikke være forvasket og have mistet farven
- Det skal i det hele taget være i flot stand

Håber nogen har noget Det er lykkes mig at købe nogle bodies i perfekt stand herinde, så håber også der er nogen der kan byde ind med lidt pigetøj i flot stand  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Secrets skriver:

Hvor mange babybodies vil i sige man skal starte ud med, når den lille kommer? Har pt 18 i str. 56 og 7 i str. 62 + 1 i str. 60 og 1 i str. 50. Er det nok, eller? De små basser vokser jo relativt stærkt.

Og så søger jeg tøj til en lille nyfødt babypige Formentlig ikke bodies, men alt andet Det skal være til et efterårs/vinterbarn, da jeg har termin i oktober.

Jeg tillader mig dog bare lige at have lidt krav, og håber der er nogen af jer der har noget, som passer ind, som i vil af med:
- Være fra hjem uden dyr

Håber nogen har noget Det er lykkes mig at købe nogle bodies i perfekt stand herinde, så håber også der er nogen der kan byde ind med lidt pigetøj i flot stand  

jeg tror jeg har en flyverdragt str 50... fra Pippi.... kigger liiiiige

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg tror jeg har en flyverdragt str 50... fra Pippi.... kigger liiiiige

Jeg tror str. 50 bliver for småt.. Hvis hun først skal til at bruge den lidt efter fødslen og bliver født i Oktober. Tror hun skal fødes rimelig lille så, eller?

Anmeld

17. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Secrets skriver:

Jeg tror str. 50 bliver for småt.. Hvis hun først skal til at bruge den lidt efter fødslen og bliver født i Oktober. Tror hun skal fødes rimelig lille så, eller?

jo, den bliver for lille.... og for varm til at begynde med sikkert....

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

Ni-ko-li-ne skriver:

jo, den bliver for lille.... og for varm til at begynde med sikkert....

Men tak fordi du kiggede! Tror du jeg har nok bodies?

Anmeld

17. maj 2011

LISBETH:-)

Secrets skriver:

- Være fra hjem uden dyr

Jeg har en Molo teddyfleece brugt 1 gang i 10 min (hjem fra sygehuset) den kan du købe for 200 inkl - ellers ligger jeg også inde med helt nyt børnetøj stadig med mærke som sælges til 50 kr pr stk og jeg betaler portoen. Du kan evt. sende mig en pb med din mail adresse så kan jeg maile dig billeder i aften

Anmeld

17. maj 2011

GitteC78

Jeg ville nok vælge at have lidt flere i str. 50. Min søn brugte str 50 i et stykke tid. Jeg var nødt til at gå ud at købe tøj i str 50, da str 56 var for stort til ham...

Anmeld

17. maj 2011

Ni-ko-li-ne

hmmm jeg ville nok sige du skulle have et par mere i str 50 og så flere i 62...

ellers er det fint:0)

Anmeld

17. maj 2011

Den lykkelige

Se mine salgsannoncer.. har meget forskelligt til den lille ny  både flyverdragter, bukser, kort og langærmet bodyer, bluser og nattøj

Anmeld

17. maj 2011

Saka

lisbeth2910 skriver:

Jeg har en Molo teddyfleece brugt 1 gang i 10 min (hjem fra sygehuset) den kan du købe for 200 inkl - ellers ligger jeg også inde med helt nyt børnetøj stadig med mærke som sælges til 50 kr pr stk og jeg betaler portoen. Du kan evt. sende mig en pb med din mail adresse så kan jeg maile dig billeder i aften

har du kun pige tøj eller er der også drenge tøj??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.