Hvor mange bodies? + søger pigetøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Hej søde.

Jeg har en flyverdragt i str 62 som Maria brugte fra start, godt nok lidt stor, men det gør jo ikke noget

Vi har godt nok hund, men vi var jo indlagt de første to måneder så han har slet ikke været i nærheden af den. Den er brun med en lille blomst foran. Den er med to lynlåse så den er nem at få på sådan en lille størrelse

Interesseret?

Det gør vel heller ikke noget den er lidt stor, for hun fødes jo senest en gang i Oktober, så hun når jo at vokse lidt inden den skal bruges Du har ikke et billede? Og hvad vil du have for sådan en sød sag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Frøken J.

lisbeth2910 skriver:

jep! Jeg kigger på det senere når ungerne sover sødt:-)

Tak, det er sødt af dig  

Anmeld

17. maj 2011

TrineCT

Secrets skriver:

Hvor mange babybodies vil i sige man skal starte ud med, når den lille kommer? Har pt 18 i str. 56 og 7 i str. 62 + 1 i str. 60 og 1 i str. 50. Er det nok, eller? De små basser vokser jo relativt stærkt.

Og så søger jeg tøj til en lille nyfødt babypige Formentlig ikke bodies, men alt andet Det skal være til et efterårs/vinterbarn, da jeg har termin i oktober.

Jeg tillader mig dog bare lige at have lidt krav, og håber der er nogen af jer der har noget, som passer ind, som i vil af med:
- Skal være fra ikke-ryger-hjem
- Være fra hjem uden dyr
- Der må IKKE være vaskefnuller på
- Det må ikke være forvasket og have mistet farven
- Det skal i det hele taget være i flot stand

Håber nogen har noget Det er lykkes mig at købe nogle bodies i perfekt stand herinde, så håber også der er nogen der kan byde ind med lidt pigetøj i flot stand  

Tillykke med omstændighederne.

www.smart-babytøj.dk har en kollektion med ko-motiver på. Den er neutral i farverne og så er den beregnet er til de helt små.

Direkte link:

http://www.smart-babytoej.dk/79-farm 

Derudover får vi efterårs/vinter kollektionerne senest til august 2011.

Trine

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

TrineCT skriver:

Tillykke med omstændighederne.

www.smart-babytøj.dk har en kollektion med ko-motiver på. Den er neutral i farverne og så er den beregnet er til de helt små.

Direkte link:

http://www.smart-babytoej.dk/79-farm 

Derudover får vi efterårs/vinter kollektionerne senest til august 2011.

Trine

Tak for linket Fine ting  

Anmeld

17. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Det gør vel heller ikke noget den er lidt stor, for hun fødes jo senest en gang i Oktober, så hun når jo at vokse lidt inden den skal bruges Du har ikke et billede? Og hvad vil du have for sådan en sød sag?

Jeg tror faktisk det er en perfekt størrelse

Den er pakket godt væk, men jeg skal nok få den fundet frem senere og sende et billede. Er en mms okay? Det er nemmest

Hmm 100 kr inkl tænker jeg.

Anmeld

17. maj 2011

TrineCT

Secrets skriver:

Tak for linket Fine ting  

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jeg tror faktisk det er en perfekt størrelse

Den er pakket godt væk, men jeg skal nok få den fundet frem senere og sende et billede. Er en mms okay? Det er nemmest

Hmm 100 kr inkl tænker jeg.

Jeps, mms er i orden Sender lige mit nr i PB Prisen lyder fin, men skal lige se om den er noget først. Hehe

Anmeld

17. maj 2011

Laulund87

Secrets skriver:

Jeps, mms er i orden Sender lige mit nr i PB Prisen lyder fin, men skal lige se om den er noget først. Hehe

Selvfølgelig

Anmeld

17. maj 2011

Magsen

Secrets skriver:

Hvor mange babybodies vil i sige man skal starte ud med, når den lille kommer? Har pt 18 i str. 56 og 7 i str. 62 + 1 i str. 60 og 1 i str. 50. Er det nok, eller? De små basser vokser jo relativt stærkt.

Og så søger jeg tøj til en lille nyfødt babypige Formentlig ikke bodies, men alt andet Det skal være til et efterårs/vinterbarn, da jeg har termin i oktober.

Jeg tillader mig dog bare lige at have lidt krav, og håber der er nogen af jer der har noget, som passer ind, som i vil af med:
- Skal være fra ikke-ryger-hjem
- Være fra hjem uden dyr
- Der må IKKE være vaskefnuller på
- Det må ikke være forvasket og have mistet farven
- Det skal i det hele taget være i flot stand

Håber nogen har noget Det er lykkes mig at købe nogle bodies i perfekt stand herinde, så håber også der er nogen der kan byde ind med lidt pigetøj i flot stand  

jeg vil sige det er nok !! Naomi har aldrig brugt mindre end 56 i tøj. Og jeg har stadig ikke købt noget tøj til hende stortset .. hun fik SÅ SINDSYGT meget, virkelig virkelig vildt meget og så var der jo jul lige efter.. liigesom der også vil være med dig/jer  

hvorfor køber du ikke bare i H&M der er sååå meget sødt babytøj :p 

Anmeld

17. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
GitteC78 skriver:

Jeg ville nok vælge at have lidt flere i str. 50. Min søn brugte str 50 i et stykke tid. Jeg var nødt til at gå ud at købe tøj i str 50, da str 56 var for stort til ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.