Hvor mange bodies? + søger pigetøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Benjamins'mor

Secrets skriver:

Jeg tror str. 50 bliver for småt.. Hvis hun først skal til at bruge den lidt efter fødslen og bliver født i Oktober. Tror hun skal fødes rimelig lille så, eller?

Benjamin vejede 3390 og var 55 lang. Han passede str. 50 i de første 2 uger. Det har ikke noget at gøre med vægt eller længde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

LISBETH:-)

Saka skriver:

har du kun pige tøj eller er der også drenge tøj??

Jep begge dele bare send en pb med mail adresse så sender jeg billeder i aften eller i morgen. Gerne hvilke størrelser

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

lisbeth2910 skriver:

Jeg har en Molo teddyfleece brugt 1 gang i 10 min (hjem fra sygehuset) den kan du købe for 200 inkl - ellers ligger jeg også inde med helt nyt børnetøj stadig med mærke som sælges til 50 kr pr stk og jeg betaler portoen. Du kan evt. sende mig en pb med din mail adresse så kan jeg maile dig billeder i aften

Det lyder lækkert, du må meget gerne maile med det til 50 Jannebtopping@gmail.com 

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

Den lykkelige skriver:

Se mine salgsannoncer.. har meget forskelligt til den lille ny  både flyverdragter, bukser, kort og langærmet bodyer, bluser og nattøj

Det gør jeg lige, takker!

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

GitteC78 skriver:

Jeg ville nok vælge at have lidt flere i str. 50. Min søn brugte str 50 i et stykke tid. Jeg var nødt til at gå ud at købe tøj i str 50, da str 56 var for stort til ham...

Okay, tak!

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

benjamins'mor skriver:

Benjamin vejede 3390 og var 55 lang. Han passede str. 50 i de første 2 uger. Det har ikke noget at gøre med vægt eller længde.

Tak! Troede det kom an på babys længde, så rart at vide

Anmeld

17. maj 2011

Laulund87

Hej søde.

Jeg har en flyverdragt i str 62 som Maria brugte fra start, godt nok lidt stor, men det gør jo ikke noget

Vi har godt nok hund, men vi var jo indlagt de første to måneder så han har slet ikke været i nærheden af den. Den er brun med en lille blomst foran. Den er med to lynlåse så den er nem at få på sådan en lille størrelse

Interesseret?

Anmeld

17. maj 2011

Secrets skriver:

Det lyder lækkert, du må meget gerne maile med det til 50 Jannebtopping@gmail.com 

Det gør jeg senere. Hvilke størrelser?

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

lisbeth2910 skriver:

Det gør jeg senere. Hvilke størrelser?

Altså max 62, det er til en nyfødt, så ved ikke helt hvad sådan noget hedder. Fra 50-62, hvis du har noget  

Anmeld

17. maj 2011

Secrets skriver:

Altså max 62, det er til en nyfødt, så ved ikke helt hvad sådan noget hedder. Fra 50-62, hvis du har noget  

jep! Jeg kigger på det senere når ungerne sover sødt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.