Vægten er lige ved af være der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

BabyMus

B&J skriver:

Jeg har været ved lægen i dag og nu siger den -14,2kg mangler kun 800g for jeg endelig kan få mit største ønske opfyldt nemlig en fedmeoperation

Yeeeeeeeaaaaaaaaaaaah hvor er det bare godt. (:

Så heder det ikke længere kilo men gram, stort! Så er der ikke langt igen. SÅ flot. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

B&J

lykkekevin skriver:

ja oki jeg er jo kun 21 men jeg kan tabe mig af mig selv og det går super godt mit var mere for jeg kan føle mig mæt igen

det kan jeg godt forstå men med tiden kan du jo spise meget alm igen og nogle overspiser jo igen også kommer de til af tage på, jeg føler mig mæt men mint hovede og mave siger i mod hinanden ja svært af forklare men hold op en kamp det er glæder mig til at den kan gøre så jeg kan få lidt hjælp....

Anmeld

17. maj 2011

B&J

BabyMus skriver:

Yeeeeeeeaaaaaaaaaaaah hvor er det bare godt. (:

Så heder det ikke længere kilo men gram, stort! Så er der ikke langt igen. SÅ flot. (:

Jaaa det er så vildt og hold op man 15 kg er meget det er helt vildt

Anmeld

17. maj 2011

BabyMus

B&J skriver:

Jaaa det er så vildt og hold op man 15 kg er meget det er helt vildt

JA det er sgu vildt. Det er bare helt vildt godt klaret. (:

Har de så sat noget i gang med operationen, nu du er så tæt på, eller venter de lige til du er der?

Anmeld

17. maj 2011

Ploffer

B&J skriver:

Jeg er bare så glad på dine vejne jeg tror virkelig det er så fantastisk og ja de første uger puhh det bliver hårdt og en masse tanker vælter rundt

Taaark  

Allerede nu kan du godt begyndt at øve dig i at lade være med at drikke til maden  Det er noget af det sværeste 

Anmeld

17. maj 2011

lykkekevin

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå men med tiden kan du jo spise meget alm igen og nogle overspiser jo igen også kommer de til af tage på, jeg føler mig mæt men mint hovede og mave siger i mod hinanden ja svært af forklare men hold op en kamp det er glæder mig til at den kan gøre så jeg kan få lidt hjælp....

forstår dig godt... men jeg kommer aldrik til at føle mig mæt har nu kæmpet i 4 mdr og svimmel og dårlig forde jeg er sulten altid 

Anmeld

17. maj 2011

B&J

lykkekevin skriver:

forstår dig godt... men jeg kommer aldrik til at føle mig mæt har nu kæmpet i 4 mdr og svimmel og dårlig forde jeg er sulten altid 

Det lyder ikke godt mon ikke du skal have nogle vitamin piller og jernpiller måske kunne det hjælpe lidt på du bliver dårlig men man skal også spise 6 gange om dagen små potioner

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Ploffer skriver:

Taaark  

Allerede nu kan du godt begyndt at øve dig i at lade være med at drikke til maden  Det er noget af det sværeste 

Jeg øver mig også og hold op det er bare sååååå svært for jeg drikker jo altid til maden hjælp hihihih men har lige snakke med hanne fra mølholm og jeg får vist en tid efter den 4 i næste månede

Anmeld

17. maj 2011

B&J

BabyMus skriver:

JA det er sgu vildt. Det er bare helt vildt godt klaret. (:

Har de så sat noget i gang med operationen, nu du er så tæt på, eller venter de lige til du er der?

De venter til jer er der har lige snakket med dem og får en tid efter den 4 håber jeg også kan jeg tabe det sidste og lidt mere til JUBII

Anmeld

17. maj 2011

bullerbassen

B&J skriver:

Jeg har været ved lægen i dag og nu siger den -14,2kg mangler kun 800g for jeg endelig kan få mit største ønske opfyldt nemlig en fedmeoperation

Sejt - godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.