Vægten er lige ved af være der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

B&J

Ditte<3 skriver:

Men kampen er hård og det ved alle der skal tabe sig, så det er bare sååååå flot at du har nået første milepæl 

Taak ja det er virkelig hårdt og hold op jeg er så stolt det er så vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Ditte<3

B&J skriver:

Taak ja det er virkelig hårdt og hold op jeg er så stolt det er så vildt

Det har du også al grund til at være  DET SÅ FLOT 

Anmeld

17. maj 2011

Ploffer

B&J skriver:

Uhh jeg glæder mig så meget....

nej har ikke fået en dato men jeg ringer der til idag og håber jeg får en om 3-4uger max så jeg kan komme ind så kan jeg også lige smide det stidste og lidt mere til

nu kommer der lige et privat spørsmål det må de andre lige finde sig i, men hvordan er det endelig når man har sit det røde må man også godt få operationen den dag?

Håber du snart kommer til :-) det bliver så godt for dig... Er det mølholm du skal opereres på? Ja du må godt blive opereret selvom du har det røde :-)

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Ploffer skriver:

Håber du snart kommer til :-) det bliver så godt for dig... Er det mølholm du skal opereres på? Ja du må godt blive opereret selvom du har det røde :-)

Jaaa det er mølholm glæder mig så meget får jo et helt nyt liv jubii...

det var godt det er et dumt spørgsmål men har bare ikke kunne få det ud af hovede

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Ditte<3 skriver:

Det har du også al grund til at være  DET SÅ FLOT 

Åhh hvor er du bare for sød

Anmeld

17. maj 2011

lykkekevin

B&J skriver:

Ja men desværre siger den nye lov at man skal min. have en bmi på 50 og være over 25år... jeg er så under den gamle men min bmi er god nok men jeg er nu kun 24

ja oki jeg er jo kun 21 men jeg kan tabe mig af mig selv og det går super godt mit var mere for jeg kan føle mig mæt igen

Anmeld

17. maj 2011

Ploffer

B&J skriver:

Jaaa det er mølholm glæder mig så meget får jo et helt nyt liv jubii...

det var godt det er et dumt spørgsmål men har bare ikke kunne få det ud af hovede

Et helt nyt liv, ja :-) nu er det 2 måneder siden jeg blev op. Og jeg har stadig svært ved at forstå det :-) det er simpelthen så dejligt... Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv :-) de første par uger er benhårde, men de skal bare overståes ;-) Det er absolut ikke et dumt spørgsmål... Jeg havde præcis samme tanke da jeg skulle opereres og skulle have mens den dag jeg skulle opereres :-)

Anmeld

17. maj 2011

Persille83

Det er noget der rykker!

Tillykke med det.

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Ploffer skriver:

Et helt nyt liv, ja :-) nu er det 2 måneder siden jeg blev op. Og jeg har stadig svært ved at forstå det :-) det er simpelthen så dejligt... Det er det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv :-) de første par uger er benhårde, men de skal bare overståes ;-) Det er absolut ikke et dumt spørgsmål... Jeg havde præcis samme tanke da jeg skulle opereres og skulle have mens den dag jeg skulle opereres :-)

Jeg er bare så glad på dine vejne jeg tror virkelig det er så fantastisk og ja de første uger puhh det bliver hårdt og en masse tanker vælter rundt

Anmeld

17. maj 2011

Mortil2Guldklumber

fØRST i fremmest vil jeg sig tillykk hvor er det flot af dig ..

men hvordan har du bårt dig af med smide 15kg . gi mig opskriften haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.