Vægten er lige ved af være der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

B&J

lykkekevin skriver:

stort tillykke med det må jeg spørge hvad din bmi i så for jeg må ikke få den selv om ved mig er det mere for jeg kan føle mig mæt igen

Da jeg startede var min bmi på 59 hvad er din på??

og mange taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Ditte<3

Godt gået !!! Det så flot, bliver helt glad på dine vegne 

Stort  og held og lykke med det 

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Ditte<3 skriver:

Godt gået !!! Det så flot, bliver helt glad på dine vegne 

Stort  og held og lykke med det 

Taak i er bare så søde alle sammen jeg bliver så glad og min kamp er slet ikke slut glæder mig til den virkelig begynder JUBII

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

B&J skriver:

Jeg har været ved lægen i dag og nu siger den -14,2kg mangler kun 800g for jeg endelig kan få mit største ønske opfyldt nemlig en fedmeoperation

Flot og hvor er det dejligt for dig...held og lykke med det hele..

Anmeld

17. maj 2011

lykkekevin

B&J skriver:

Da jeg startede var min bmi på 59 hvad er din på??

og mange taak

min ligger nu på 39 men taber mig rigtig meget da jeg er begyndt at træne har smit 9 kilo og 4 cm i maven'

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Eva. skriver:

Flot og hvor er det dejligt for dig...held og lykke med det hele..

TAAK

Anmeld

17. maj 2011

Ditte<3

B&J skriver:

Taak i er bare så søde alle sammen jeg bliver så glad og min kamp er slet ikke slut glæder mig til den virkelig begynder JUBII

Men kampen er hård og det ved alle der skal tabe sig, så det er bare sååååå flot at du har nået første milepæl 

Anmeld

17. maj 2011

Ploffer

B&J skriver:

Jeg har været ved lægen i dag og nu siger den -14,2kg mangler kun 800g for jeg endelig kan få mit største ønske opfyldt nemlig en fedmeoperation

Hvor er det godt gået. Har du fået en dato? Glæd dig... Det er så dejligt når det er overstået :-)Knus Rikke

Anmeld

17. maj 2011

B&J

lykkekevin skriver:

min ligger nu på 39 men taber mig rigtig meget da jeg er begyndt at træne har smit 9 kilo og 4 cm i maven'

Ja men desværre siger den nye lov at man skal min. have en bmi på 50 og være over 25år... jeg er så under den gamle men min bmi er god nok men jeg er nu kun 24

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Ploffer skriver:

Hvor er det godt gået. Har du fået en dato? Glæd dig... Det er så dejligt når det er overstået :-)Knus Rikke

Uhh jeg glæder mig så meget....

nej har ikke fået en dato men jeg ringer der til idag og håber jeg får en om 3-4uger max så jeg kan komme ind så kan jeg også lige smide det stidste og lidt mere til

nu kommer der lige et privat spørsmål det må de andre lige finde sig i, men hvordan er det endelig når man har sit det røde må man også godt få operationen den dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.