Kort hår til langt hår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

nilletøz

gravid20 skriver:

http://www.phure.dk/group.asp?group=84

den eneste eksisterende mirakkelkur  

Lidt sjovt det er det link du ligge på.... For lige præsis det Hairextensions har jeg, og har også prøvet at sætte det i, men mit eget hår virker for kort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Carina1977

gravid20 skriver:

http://www.phure.dk/group.asp?group=84

den eneste eksisterende mirakkelkur  

Hehe tror bare jeg lever med det hår jeg har så

Anmeld

17. maj 2011

Rebecca55

For det første så er det DIN krop der bestemmer hvor hurtigt negle og hår vokser, det ligger i dine gener og ikke i alle mulige andre hjælpemidler. Det er naturligvis en go ide at leve sundt, for at give håret bedst mulig vokse vilkår. Hår,hud og negle har også brug for nærring, men er desværre det på kroppen der får sidst da organer osv. får først. Så får du ikke nok vitaminer, proteiner osv... nok, så gør dit hår slet ikke. Men men men det får ikke håret til at vokse hurtigere, men kan gøre dit hår er sundere. Hår på hovedet vokser gennemsnitlig 1 cm i mdr og har gennemsnitlig en levetid på 6 år... Nogen har mindre og kan derfor ikke få super langt hår, fordi håret er skiftet ud inden, det når den ønskede længde. Andres hår vokser hurtigere og har en længere levetid og kan derfor få super langt hår. Så mit råd ville være, lev sundt og lad vær med at købe dig fattig i alt muligt shampoo, piller eller hvad man ellers kan købe.

Anmeld

17. maj 2011

nilletøz

Carina1977 skriver:

Hehe det er faktisk lidt sjovt, for jeg er jo vildt træt af mit eget hår pga. det der fald i det. men når jeg er oppe og blive klippet, siger frisøren altid at hun synes jeg har et lækkert hår. Tror bare aldrig selv man kan blive helt tilfreds....der er altid et eller andet

i mine helt unge dage (læs: da jeg var 17-18 år) fik jeg ofte permanentet mit hår.....hvis der skulle være krøller i mit hår, så kunne der ligeså godt være mange krøller....men det blev jeg også hurtigt træt af, og jeg lod det vokse ud.

Nu tror jeg bare jeg holder fast i den stil jeg har nu. Det føler jeg mig faktisk rimelig tilfreds med....bortset fra at det godt måtte gro lidt langsommere

jeg er desværre en af de uheldige, der fik gråt hår i en meget ung alder. Det startede da jeg fik min søn som 23 årig, og idag er det meget tydeligt. Dvs. at jo hurtigere mit hår vokser, jo hurtigere skal jeg også op og have det farvet igen, og det er dælme en dyr fornøjelse

Så jeg kaster lige lidt gødning i din retning i stedet

Tror der er mange der er træt af deres hår på en eller anden måde.. Og som du siger kan vi nok aldrig blive helt tilfreds med ens hår!! 

Tror jeg har fået det permanentet en gang, og ja jeg lignede en skovtrold!!Så det gør jeg ikke mere!!

Ja du er heldig at det vokser, selvom du gerne vil have det gror noget langsommere

Uhhh det var tidligt at få grå hår - men kan så sige at min kære morfar er helt hvidhåret, og det er bare så flot til ham, er hel vild med hans hår

Men ja det må være en dyr fornøjelse at gå meget til frisør!! Jeg har ikke været til frisør i mange år, jeg bruger min skønne faster, når mit hår skal klippes....

Ja du kaster bare en masse gødning denne vej tak!!

Anmeld

17. maj 2011

Kloster

Hej.

Jeg er også ved at få langt hår. Har haft det næsten altid, men for 5 år siden blev jeg klippet super kort.

Jeg har taget tilløb til det flere gange, men har ikke været parat endnu. Men sidste år i juni var sidste gang, jeg blev klippet i toppen. Bliver self studset, men det får lov at gro.

Da jeg havde super kort hår, blev jeg klippet hver 4-5.uge. Nu bliver jeg klippet hver 2½-3. måned. Selvom jeg vil have langt hår, vil jeg stadig have en frisure.

Kender desværre ingen "kur" for at få håret til at gro hurtigere. Bare tålmodighed og find skønheden ved andet end håret.

Smidder lige et par billeder ind. Først med super kort hår og så et med mit "nu-hår".

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2011

lucas<3

mener man skal spise en masse d-vitaminer.

det har jeg ihvertfald hørt.

Anmeld

17. maj 2011

.....

Sophie26 skriver:

hehe - nu ved jeg ikke om du har haft langt hår før men det er jo desværre sådan at ikke alle kan få lige langt hår - hos nogle vokser håret hurtigt og hos andre meget langsomt - hos nogle knækker håret når det får lidt længde osv..

Inden jeg klippede det til lidt over skulderen, her sidste år..havde jeg det til liige under brystpartiet .. ville bare prøve noget nyt, men hold op hvor jeg savner det lange hår nu
(Det gør min omgangskreds vidst også, haha..siden de synes det lange var pænest )

Anmeld

17. maj 2011

Darling<3

nilletøz skriver:

Godaften piger

Nu har jeg besluttet mig endnu engang for at få langt hår!

da jeg var yngre havde jeg rimligt langt hår, men det var rigtig ødelagt og valgte at få det klippet kort..

Har flere gange haft et ok langt, men er blevet træt af det, så det røg af igen..

Men nu skal det være...

Men synes ikke rigtig jeg kan se det vokser, (det gør det jo nok) Men er der noget der kan hjælpe det på vej??

Ølgærstabelletter Det virker!

Jeg blev klippet kort, fortrød og begyndte på de tabelletter, efter 4 mdr, var mit hår groet 12 cm

+ mine negle blev lange og stærke...

Pris - 75 for 500 stk(det kan ikke blive billigere

Anmeld

17. maj 2011

baby012

nilletøz skriver:

Lidt sjovt det er det link du ligge på.... For lige præsis det Hairextensions har jeg, og har også prøvet at sætte det i, men mit eget hår virker for kort...

ja man skal desværre have en vis form for længde for at det sidder ordenligt

Anmeld

17. maj 2011

nilletøz

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er også ved at få langt hår. Har haft det næsten altid, men for 5 år siden blev jeg klippet super kort.

Jeg har taget tilløb til det flere gange, men har ikke været parat endnu. Men sidste år i juni var sidste gang, jeg blev klippet i toppen. Bliver self studset, men det får lov at gro.

Da jeg havde super kort hår, blev jeg klippet hver 4-5.uge. Nu bliver jeg klippet hver 2½-3. måned. Selvom jeg vil have langt hår, vil jeg stadig have en frisure.

Kender desværre ingen "kur" for at få håret til at gro hurtigere. Bare tålmodighed og find skønheden ved andet end håret.

Smidder lige et par billeder ind. Først med super kort hår og så et med mit "nu-hår".

Tænk du tog springet, vildt, det klæder dig med det du har nu..

Hvis jeg først fik langt hår, vil jeg nok ikke ture at få det klippet kort!!

Jeg har prøvet rigtig mange frisure, men det er bare blevet svært at sætte da jeg har en dum vivl i baghovedet

Så tit blir jeg ikke engang klippet, det er kun når jeg er sammen med min faster, (hun bor i Esbjerg) så det er ikke så tit!!

Tak for kigget, synes det er pænt til dig, den frisure du har nu!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.