nilletøz skriver:
Ja det er lige det problem jeg også har, blir hurtigt træt af det lange hår... Men mit hår er meget meget tyndt, og fladt..
Ja gid jeg kunne vågne op i morgen tidlig og kunne se det var vokset - bare 1 eller 2 cm. så ville jeg være mere end glad, men sådan fungere det jo desværre ikke med mit hår!
Jeg blir tit misundelig på andre med langt hår, og tænker tit hvor blev du dog klippet... hmmm
Hehe det er faktisk lidt sjovt, for jeg er jo vildt træt af mit eget hår pga. det der fald i det. men når jeg er oppe og blive klippet, siger frisøren altid at hun synes jeg har et lækkert hår. Tror bare aldrig selv man kan blive helt tilfreds....der er altid et eller andet 
i mine helt unge dage (læs: da jeg var 17-18 år) fik jeg ofte permanentet mit hår.....hvis der skulle være krøller i mit hår, så kunne der ligeså godt være mange krøller....men det blev jeg også hurtigt træt af, og jeg lod det vokse ud.
Nu tror jeg bare jeg holder fast i den stil jeg har nu. Det føler jeg mig faktisk rimelig tilfreds med....bortset fra at det godt måtte gro lidt langsommere 
jeg er desværre en af de uheldige, der fik gråt hår i en meget ung alder. Det startede da jeg fik min søn som 23 årig, og idag er det meget tydeligt. Dvs. at jo hurtigere mit hår vokser, jo hurtigere skal jeg også op og have det farvet igen, og det er dælme en dyr fornøjelse 
Så jeg kaster lige lidt gødning i din retning i stedet 
Anmeld