Kort hår til langt hår!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

.....

Carina1977 skriver:

Hehe hvis bare det kunne lade sig gøre  

Ja, så var jeg klar ..smiler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

nilletøz

Mut skriver:

Ja, så var jeg klar ..smiler..

Mig med...!!

Anmeld

17. maj 2011

Carina1977

nilletøz skriver:

Åhhh ja jeg vil meget gerne bytte.... Mit hår ligner bare lort i øjeblikket.... Glæder mig til det blir længere!

Jeg bliver træt af mit hår, når det bliver langt, så det bliver altid klippet til skuldrene. Synes bare det er svært at styre sit hår, når det bliver længere. Måske hænger det også lidt sammen med, at jeg har et naturligt fald i mit hår.....altså sådan lidt bølget hår.

Hvis nu mit hår var helt glat, så ville det måske være noget andet

men kan godt forstå man gerne vil have at håret hurtigt vokser, hvis man virkelig har et ønske om langt hår. Sådan havde jeg det også, da jeg gik fra helt kort hår, til det her lidt længere hår. Det kunne ikke gå hurtigt nok

Anmeld

17. maj 2011

.....

nilletøz skriver:

Mig med...!!

Hihi

Anmeld

17. maj 2011

Carina1977

Mut skriver:

Hihi

haha kan i så ikke lave en dele-ordning?   

Anmeld

17. maj 2011

nilletøz

Carina1977 skriver:

Jeg bliver træt af mit hår, når det bliver langt, så det bliver altid klippet til skuldrene. Synes bare det er svært at styre sit hår, når det bliver længere. Måske hænger det også lidt sammen med, at jeg har et naturligt fald i mit hår.....altså sådan lidt bølget hår.

Hvis nu mit hår var helt glat, så ville det måske være noget andet

men kan godt forstå man gerne vil have at håret hurtigt vokser, hvis man virkelig har et ønske om langt hår. Sådan havde jeg det også, da jeg gik fra helt kort hår, til det her lidt længere hår. Det kunne ikke gå hurtigt nok

Ja det er lige det problem jeg også har, blir hurtigt træt af det lange hår... Men mit hår er meget meget tyndt, og fladt..

Ja gid jeg kunne vågne op i morgen tidlig og kunne se det var vokset - bare 1 eller 2 cm. så ville jeg være mere end glad, men sådan fungere det jo desværre ikke med mit hår!

Jeg blir tit misundelig på andre med langt hår, og tænker tit hvor blev du dog klippet... hmmm

Anmeld

17. maj 2011

nilletøz

Carina1977 skriver:

haha kan i så ikke lave en dele-ordning?   

Jo 1 uge hver

Anmeld

17. maj 2011

Kay

d vitamin skulle hjælpe lidt har jeg hørt... også på negle...

Anmeld

17. maj 2011

nilletøz

Kay skriver:

d vitamin skulle hjælpe lidt har jeg hørt... også på negle...

Ja du siger da noget - det havde jeg lige glemt.. dem må jeg lige få købt....

Anmeld

17. maj 2011

Sphynxlover

Jeg har hår helt ned til over lænden men jeg har også ladet det gro i 6-7 år fra skulderlængde

Tålmodighed er en dyd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.