Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smillaluna skriver: Om lidt skal man se en dyrlæge aflive 19 Amstaff hvalpe, simpelthen fordi racen er ulovlig. Det kan godt være racen ikke er lovlig, men for dælen hvor er jeg imod at man afliver raske dyr! Føj for fanden altså!
Om lidt skal man se en dyrlæge aflive 19 Amstaff hvalpe, simpelthen fordi racen er ulovlig.
Det kan godt være racen ikke er lovlig, men for dælen hvor er jeg imod at man afliver raske dyr!
Føj for fanden altså!
!hejsa
jeg/ min mand over det bliv pahaaa det er ikke sjov at være dyrlæge synde at raske dyr skal død for den lov
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dum som jeg var, så så jeg det og hvor bliver jeg pisse harm over de folk som opdrætter dem, når de ved det er ulovligt!!
Astasmor skriver: hun har virkelig ikk lyst til det, men som hun siger gøre hun det ikke jamen så er der en anden der gør.
hun har virkelig ikk lyst til det, men som hun siger gøre hun det ikke jamen så er der en anden der gør.
Ja og så blir det sikkert på en eget mere inhuman måde. Men alligevel....
puha, det var ikke sjovt at se hvor er det ærgeligt at raske små hvalpe skal aflives, uanset race... kan squ godt forstå dyrlægen brød sammen!!! Selv om det er hendes erhverv, må det være enormt hårdt at aflive så mange hunde på én gang...
Mine øjne løber jeg hader det fucking system, det er sku ikke hunden men de mange 100ejer der ikke kan styre og ikke forstår den hund passer til den person... de uskyldige hvalde hold op hvor græder jeg og er pisse sur inden i....
smillaluna skriver: Ja og så blir det sikkert på en eget mere inhuman måde. Men alligevel....
Lone H. skriver: det må satme være hårdt for dyrlægen og ejer
det må satme være hårdt for dyrlægen og ejer
tror du ikke ejeren er ligeglad?
han kan jo bare avle nye hvalpe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128