Hvornår?? Nr 2?? (ano tilladt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

Anonym

Min datter er 13 måneder og jeg har været skruk siden hun var 8 måneder. Manden er nu mere eller mindre overbevist. Så jeg smed p-pillerne her i slut april. Var dog meningen vi sommeren over skulle bruge kondom...Meen tihi det har vi ik lige fået gjort i denne første måned. Så nu er vi ret spændt på om mens kommer omkring den 26 (hvis den er regelmæssig, men det var den sidst jeg stoppede med p-pillerne. Men selvf. aldrig en garanti). Tænker at jeg nok må teste her næste fredag, hvis mens ik er kommet... Spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Rød=venner.. Tror du din nysgerrighed kan tåle og blive tilfredsstillet?? Eller betyder deten søvnløs nat hvis jeg ikkeafsløre mig?? Tihi

kom nu uuuuuuuuud med det

Anmeld

16. maj 2011

lucas<3

da jeg havde født min dreng sagde jeg der skulle gå 30 år før jeg skulle ha den næste.. men ved lige pt hvornår jeg vel ha den næste dog ikke om 30 år..

Anmeld

16. maj 2011

CamiRon

Vi fik Emma i juni 2009 og da hun var 9 mdr. gik vi igang med nr. 2 og blev gravid i første forsøg. Der er 19 mdr. mellem Emma og Ida og det er helt perfekt. Emma er interesseret og sød ved Ida og har ikke følt sig skubbet til side. Men vi har også gjort alt for at hun ikke skulle føle sådan!

Anmeld

16. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vores søn vil være 4 1/2 år når han bliver storebror. Jeg havde slet ikke lyst til flere børn før Sofus var tre år. - og ja så blev det sådan.

Jeg er af den overbevisning, at det ikke er godt for helt små børn - under to år - at få en mindre søskende. Jeg undrer mig, når jeg i debatten læser, at mødre til babyer på fire fem måneder er skrukke... de HAR jo netop en lille baby... ??

Anmeld

16. maj 2011

Muffinmus

7 mdr.....og var helt klar, troede dog der ville gå mere end 5 mdr, men var jo klar over det kunne tage 1 mdr eller 3 år som med den første:-)

Anmeld

16. maj 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Hvornår begyndte i på nr 2??? Og hvordan havde i det følelsesmæssigt?? Var i 100% klar?? Jeg føler mig nemlig ikke klar endnu, (så vi venter Selvfølgelig!!), men kunne godt tænke mig og høre hvad i tænkte og overvejede med nr 2??

Jeg var klar allerede da første fødte var 1 mdr  også efter en meget HÅRD fødsel, vi gik igang med projekt baby no. 2 da Lauge var 3 mdr. de lykkedes i første hug og jeg har nu to drenge begge fra 2010

Dog skulle Hjalte først være ankommet i Januar 2011, men kejsersnittet fra den førstefødte var ved at springe og ud måtte han.

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

Vores dreng er snart 4 mdr, og går igang igen når han er ½ år, pga jeg fik kejsersnit, blev jeg rådet til af lægen der skulle gå 6 mdr før man måtte blive gravid igen, ville ikke gøre noget hvis det blev nu, men venter for at være sikker på livmoderen kan holde til det

Anmeld

16. maj 2011

Millesmammi

jeg har mille på 15 måneder, og har termin igen 22. november ..

her var det dog MIG der skulle overtales lidt

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hvornår begyndte i på nr 2??? Og hvordan havde i det følelsesmæssigt?? Var i 100% klar?? Jeg føler mig nemlig ikke klar endnu, (så vi venter Selvfølgelig!!), men kunne godt tænke mig og høre hvad i tænkte og overvejede med nr 2??

Jeg har lige fra starten af sagt at jeg foretrækker 3-6 år mellem mine børn, så vi har en lille joke om at nummer to skal komme i 2012, for så er der gået 4 år mellem alle seks børnebørn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.