Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvornår begyndte i på nr 2??? Og hvordan havde i det følelsesmæssigt?? Var i 100% klar?? Jeg føler mig nemlig ikke klar endnu, (så vi venter Selvfølgelig!!), men kunne godt tænke mig og høre hvad i tænkte og overvejede med nr 2??
Hvornår begyndte i på nr 2??? Og hvordan havde i det følelsesmæssigt?? Var i 100% klar?? Jeg føler mig nemlig ikke klar endnu, (så vi venter Selvfølgelig!!), men kunne godt tænke mig og høre hvad i tænkte og overvejede med nr 2??
Ja jeg tog nr. 2 med det samme... Har tvillinger fnis fnis
twinboys skriver: Ja jeg tog nr. 2 med det samme... Har tvillinger fnis fnis
Anonym skriver: Ha ha Majbritt, du er træt, du skal i seng.. (ligesom mig, det er det farlige ved smartphone, dem tager man jo med i seng og surfer på)
Ha ha Majbritt, du er træt, du skal i seng.. (ligesom mig, det er det farlige ved smartphone, dem tager man jo med i seng og surfer på)
smiler kunne ikke lade være...
nysgerrig ja hvem er du???
vi har en datter på 1 år.. og stod det til mig lavede vi nr 2 idag men må hellere lige vente på mandens accept.. men jeg er klar
Der er 5½ år mellem mine to skønne guldklumper, fordi jeg ikke var klar til at få nr. 2 før
twinboys skriver: smiler kunne ikke lade være... nysgerrig ja hvem er du???
Solajma skriver: Der er 5½ år mellem mine to skønne guldklumper, fordi jeg ikke var klar til at få nr. 2 før
merle2010 skriver: vi har en datter på 1 år.. og stod det til mig lavede vi nr 2 idag men må hellere lige vente på mandens accept.. men jeg er klar
Den er jeg lige med på
Stod det til mig her også , var vi også igang med nummer 2 , men jeg må væbne mig med tålmodighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128