Hvornår?? Nr 2?? (ano tilladt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2011

LotteGabriella

Solajma skriver:

Der er 5½ år mellem mine to skønne guldklumper, fordi jeg ikke var klar til at få nr. 2 før

tror også vi ender der omkring! Daniella er snart 3 år, og vi snakker meget om nr. 2, men vores udbygning skal være færdig først INDEN vi starter aktivt med at prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mig med maven

Min datter er 15 mrd. Jeg ville være klar til nr to. Men vi har valgt at der skal gå nogle år endnu. Vi vil lige nyde alene tiden med hende!

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

Vi er nu igang med 2. forsøg, og vores første barn er ca. 3 1/2 år. Jeg følte mig ikke 100% klar, men jeg bliver jo ikke yngre
Og så synes vi begge at vores barn er ved at have den rigtige alder til at der kan komme en til.

Så nu krydser vi bare fingre for at der er gevinst denne omgang.

Anmeld

16. maj 2011

B&J

Vi vil først have nr 2 eller prøve af lave nr 2 når daniel er mellem 2-3år fordi nu er han 1 jeg skal lige have min operation overstået så kommer der 1år på sååå han bliver nok 3-4 år ca. men det kommer an på hvor længe det tager at lave lillebror eller lillesøster

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

Jeg var klar efter 6 måneder, manden ville vente til hun var et år. Blev gravid men mistede i uge 17, prøvede endnu et år og blev så endelig gravide igen. Første nr 1. vil være 3 år et halvt  når den lille kommer.

Anmeld

16. maj 2011

akskovmose

Vi fik vores 1. barn 5. november 2002, vores dejlige nr. 2 kom 5. oktober 2004, så 1 år og 11 mdr mellem de 2 første.. vores lille nr. 3 er født 7. december 2006, så der er der 2 år og 2 mdr. Så trængte vi vist alle til "en pause". Vores rosin i pølseenden, vores absolutte sidste barn kommer til verden i september/oktober i år, så der bliver knap 5 år fra nr 3. til nr. 4.. Var ikke klar til nr. 4 før nu.. Og ville gerne have alle vores børn inden jeg bliver 30, hvilket jeg lige når, bliver 30 til januar.. 

Annette

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

Vi begyndte på nr. 2 i oktober sidste år. Jeg blev gravid i december, mistede i februar og er nu gravid igen med termin juleaften 

Vi har i forvejen en på 5 år, så vi har haft noget ventetid imellem, men vi fik også den første tidligt, så vi regner med at nr. 3 kommer forholdsvis kort tid efter nr. 2 og så skal vi ikke have flere 

Anmeld

16. maj 2011

Mira0911

Vi skal have vores nr. 2 til September... Der er ca 2½ år imellem dem... 

Vi begge har været ret skrukke... Og vi snakkede også om at kæresten heller ikke have nr. 2 for sent, da han er 34.... Det er så vores sidste barn vi skal have... 

Vi følte os klar længe og har prøvede i 8 mdr og pludselig var den der... 

Anmeld

16. maj 2011

Anonym

Her er der 13 mdr imellem og det har været hårdt.

Dels har jeg haft komplicerede graviditeter med risiko for fft, min søn var meget lille da jeg blev gravid (og da jeg fødte) og havde stadig meget brug for sin mor. Jeg følte mig splittet mellem 2 små børns konstante behov, følte mere for den store og endte med en depression.

Men det er jo min historie med de ting der var i mit liv omkring angsten for at miste mv.

Jeg elsker mine børn, men havde jeg kendt prisen, jeg skulle "betale" ved jeg ikke om jeg havde fravalgt at få børn.

Anmeld

16. maj 2011

karina pigen

jeghar felix på 4 mdr.. og vi beskytter os ikke, tror jo ik det går hurtigt vi var 4½ år om at lave felix... sker det så sker det. men jeg er klar.!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.