Hvornår?? Nr 2?? (ano tilladt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Anonym

Jeg tror man kan mærke når man er klar, selvom man godt kan være lidt usikker. Vi vil starte når der er gået 6 mdr fra vi fik vores den første, da det er det de anbefaler i forhold til kejsersnit, men for min skyld kunne vi godt gå igang nu :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

Tja.. Du kender mig godt... Du er rød hos mig.. Så shh hvis du gætter mig..

RØD ??? hvad og hvordan smid da lige en pb... smiler så bliver mit brev RØD

Anmeld

15. maj 2011

merle2010

CelinasMoarh skriver:

Den er jeg lige med på

Stod det til mig her også , var vi også igang med nummer 2 , men jeg må væbne mig med tålmodighed

jeg er SÅÅÅÅ skruk.. det er helt forfærdeligt.. og min datter fylder først 1 år om 1 uge.. hihi.. hvis det her ikke bliver bedre, ender jeg med at have MMMAANGGGEEE børn.. puhaaa

Anmeld

15. maj 2011

132319

Min søn var 2 år og 1 måned da vi lavede nummer 2.

Hun var ikke sådan super planlagt, vi aftalte at hvis det skete så skete det 

Der er 2 år og 9 måneder i mellem dem og jeg ville nok egentlig godt have haft at der var ½ år mere i mellem dem -Ville jo dog selvfølgelig ikke bytte Kamille for noget 

Anmeld

15. maj 2011

Bshizzle

Hvis det stod til mig / os.. så var nr 2 allerede lagt i Bagemaskinen..  ( sammen med den som i forvejen ligger der ).

Anmeld

15. maj 2011

Bellinda89

merle2010 skriver:

jeg er SÅÅÅÅ skruk.. det er helt forfærdeligt.. og min datter fylder først 1 år om 1 uge.. hihi.. hvis det her ikke bliver bedre, ender jeg med at have MMMAANGGGEEE børn.. puhaaa

Hehe velkommen i klubben

Men her er det lidt op og ned , nogle dage er jeg mere end andre..!!

og på den anden side vil jeg også bare gerne nyde min datter alene lidt endnu. Hun er 16 måneder

¨Men manden , han er nok først med på den om ihvertfald 1 års tid

Anmeld

15. maj 2011

Anonym

Vi har en på 5 mdr og vi begge er klar til den næste, så nu venter vi bare på 2 gyldne streger

Anmeld

15. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

RØD ??? hvad og hvordan smid da lige en pb... smiler så bliver mit brev RØD

Rød=venner.. Tror du din nysgerrighed kan tåle og blive tilfredsstillet?? Eller betyder deten søvnløs nat hvis jeg ikkeafsløre mig?? Tihi

Anmeld

15. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Hvornår begyndte i på nr 2??? Og hvordan havde i det følelsesmæssigt?? Var i 100% klar?? Jeg føler mig nemlig ikke klar endnu, (så vi venter Selvfølgelig!!), men kunne godt tænke mig og høre hvad i tænkte og overvejede med nr 2??

Da vores datter var omkring 1 1/2 år vidste jeg der ikke var længe til. Og da hun var 22 mdr, ja der var jeg gravid.

Så der er 2 år og 7 mdr imellem mine unger. Og det er helt perfekt for os. Syntes ikke det kunne være med perfekt.

2 år ville være for lidt og 3 år for meget

*Camilla 20+4

Anmeld

15. maj 2011

Anonym

Vores barn er snart 2 og vi er så småt begyndt at lave nr 2 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.