Ellim skriver:
Jeg tror måske at jeg syntes at Mette er ALT for hørt råbende og meget ser mig hele tiden typen.. Hun virker en smule personlighedsforstyrret og det kan jeg næsten ikke holde ud at se på tv..
Med personlighedsforstyrret mener jeg at hun hele tiden vil høres, ikke kan tåle hvis nogle ser bedre ud og får mere opmærksomhed end hende, virker meget selvoptaget i hendes måde at snakke om sig selv og andre på mm.. 
Nick - nok bare fordi han er en player.. Og så syntes jeg at han er umådelig grim, kan SLET ikke på nogle måder se at han skulle være en flot el tiltrækkende fyr.. Ikke derfor at jeg "hader" ham (fordi han er grim) men nok mest fordi han er player agtig.. 
Jacob - fordi han virker så hyggelig, og som en jeg rent faktisk kunne bliver venner med i det virkelige liv 
Uhhh er helt enig med dig ang både Mette, Nick og Jacob.... synes også Nick er noget af det grimmeste jeg nogensinde har set, fatter slet ikke dem der synes han er pæn. Og iøvrigt syntes jeg slet heller ikke Sheila-Maria var pæn, overhovedet ikke....
Anmeld