Nogen der ser Paradise Hotel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.849 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

Sees

Hej piger.

Ja, som overskriften lyder - Er der nogen herinde der ser Paradise Hotel, og i så fald, hvad synes I om deltagerne i år, sådan på det 'personlige' plan? Hvem er jeres "yndlings" og hvem kan I knap så godt lide?

Jeg spørg fordi jeg snakkede med et hold venner om det forleden, og vi er af hver vores mening om de forskellige personer, og det synes jeg egentlig er ret interessant

Håber I alle har haft en go weekend

Mette - Som ser paradise, for at analysere de forskellige personer og deres roller, reaktioner og spillemåde .. Man læser vel en smule psykologi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinboys

Sees. skriver:

Hej piger.

Ja, som overskriften lyder - Er der nogen herinde der ser Paradise Hotel, og i så fald, hvad synes I om deltagerne i år, sådan på det 'personlige' plan? Hvem er jeres "yndlings" og hvem kan I knap så godt lide?

Jeg spørg fordi jeg snakkede med et hold venner om det forleden, og vi er af hver vores mening om de forskellige personer, og det synes jeg egentlig er ret interessant

Mette - Som ser paradise, for at analysere de forskellige personer og deres roller, reaktioner og spillemåde .. Man læser vel en smule psykologi

Jeg ser det... og ihhh følger godt med og man har vel sine favoritter...

Håber Mette og Jakob vinder

Majbritt

Anmeld

15. maj 2011

Sees

twinboys skriver:

Jeg ser det... og ihhh følger godt med og man har vel sine favoritter...

Håber Mette og Jakob vinder

Majbritt

Må jeg spørge om hvorfor du håber det?

Og ja, jeg følger også selv godt med, og skipper aldrig et afsnit

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

Sees. skriver:

Hej piger.

ja er du tosset man.. jeg er nok danmarks absolut ukronede paradise dronning EVER! jeg sluger det hele....

altså.. jeg er mest til Mette.. dog kommer hun en smule på dybt vand imorgen, men det siger jeg selvfølgelig ikke noget om her..

Hun giver paradise det rigtige.. alt godt fra posen! hun skaber ballade, er en smule forelsket.. hun er en god taktikker.. og holder sig egentlig gode venner med dem hun skal.. kan ikke forklare det.. hun er bare THE PARADISE CHAMP!! 

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

bøgelund1 skriver:

ja er du tosset man.. jeg er nok danmarks absolut ukronede paradise dronning EVER! jeg sluger det hele....

altså.. jeg er mest til Mette.. dog kommer hun en smule på dybt vand imorgen, men det siger jeg selvfølgelig ikke noget om her..

Hun giver paradise det rigtige.. alt godt fra posen! hun skaber ballade, er en smule forelsket.. hun er en god taktikker.. og holder sig egentlig gode venner med dem hun skal.. kan ikke forklare det.. hun er bare THE PARADISE CHAMP!! 

Nemlig og du må ikke røbe noget

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Sees. skriver:

Må jeg spørge om hvorfor du håber det?

Og ja, jeg følger også selv godt med, og skipper aldrig et afsnit

og Jakob og hun har jo for start aftalt at vinde sammen... og så håbe på at de gør det

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

twinboys skriver:

Nemlig og du må ikke røbe noget

nej jeg siger INGENTING men mette er bedst.. jeg så dog helst hun vandt med Nicklas.. end Jacob.. han er begyndt at pisse mig en smule af.. men Mette er vi helt enige om.. 

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

bøgelund1 skriver:

nej jeg siger INGENTING men mette er bedst.. jeg så dog helst hun vandt med Nicklas.. end Jacob.. han er begyndt at pisse mig en smule af.. men Mette er vi helt enige om.. 

ej Nicklas står i finallen med Tina tror jeg

Anmeld

15. maj 2011

Vivian87

Jeg ser det en sjælden gang i mellem...

Har gået i folkeskole med Nick, så jeg har rigtig svært ved at tage det seriøst

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

twinboys skriver:

ej Nicklas står i finallen med Tina tror jeg

Med Tina? hvordan skulle de ende sammen? jeg tror Nick eller Daghan ender i finalen.. mod mette og Nicklas.. men da en af dem, ikke står med en særlig attraktiv og populær partner, taber de på det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.