Nogen der ser Paradise Hotel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

bøgelund

Sees. skriver:

Hej piger.

Ja, som overskriften lyder - Er der nogen herinde der ser Paradise Hotel, og i så fald, hvad synes I om deltagerne i år, sådan på det 'personlige' plan? Hvem er jeres "yndlings" og hvem kan I knap så godt lide?

Jeg spørg fordi jeg snakkede med et hold venner om det forleden, og vi er af hver vores mening om de forskellige personer, og det synes jeg egentlig er ret interessant

Håber I alle har haft en go weekend

Mette - Som ser paradise, for at analysere de forskellige personer og deres roller, reaktioner og spillemåde .. Man læser vel en smule psykologi

hvem holder du med?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Sees

bøgelund1 skriver:

hvem holder du med?  

Skal jeg tænke på spillet, så synes jeg Mette, Nichlas og Nick gør det pisse godt - Nick spiller spillet til det fulde, og det elsker jeg virkelig.

Personligt kan jeg ikke klare Mette - Hun kræver alt for meget, og det er ikke lige min kop the

Personligt er jeg derimod rigtig glade for Lis, Kasper, Nichlas og Nick .. De er fulde af spas, på deres helt egen måde, og alligevel på en lidt dæmpet måde. Det synes jeg er rigtig fedt!

Hvem jeg håber vinder? .. Hm, det håber jeg nok Nichlas og Lis gør, tror jeg. Men jeg har hørt rygter om hvem der vinder, og det tror jeg måske godt kunne passe!

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

Sees. skriver:

Skal jeg tænke på spillet, så synes jeg Mette, Nichlas og Nick gør det pisse godt - Nick spiller spillet til det fulde, og det elsker jeg virkelig.

Personligt kan jeg ikke klare Mette - Hun kræver alt for meget, og det er ikke lige min kop the

Personligt er jeg derimod rigtig glade for Lis, Kasper, Nichlas og Nick .. De er fulde af spas, på deres helt egen måde, og alligevel på en lidt dæmpet måde. Det synes jeg er rigtig fedt!

Hvem jeg håber vinder? .. Hm, det håber jeg nok Nichlas og Lis gør, tror jeg. Men jeg har hørt rygter om hvem der vinder, og det tror jeg måske godt kunne passe!

årh ja Lis.. personligt er jeg også helt vild med hende.. hun er så sød, og absolut den kønneste derinde.. hende havde jeg helt glemt.. 

rygter?! hvad siger de? det er jeg nødt til at vide.. (evt pb, hvis ikke andre vil høre det) 

Anmeld

15. maj 2011

Sees

bøgelund1 skriver:

årh ja Lis.. personligt er jeg også helt vild med hende.. hun er så sød, og absolut den kønneste derinde.. hende havde jeg helt glemt.. 

rygter?! hvad siger de? det er jeg nødt til at vide.. (evt pb, hvis ikke andre vil høre det) 

Lis er så skøn - Kender hende en smule fra da jeg boede i Silkeborg.
Sød og smilende tøs - Virkelig

Har sendt dig en PB

Anmeld

15. maj 2011

FrkT

Jeg er helt vild med Regitze.... synes hun er super cool og virker som en virkelig rar person også. Syntes også godt om Mette tidligere, men synes hun er blevet lidt "for meget" og alt alt for selvglad, det bliver træls at høre på, synes jeg!

Kan rigtig godt lide Nichlas, men det er mest fordi jeg synes han er dødcharmerende, hehe... men som person er jeg mere til Jacob, så jeg håber at Jacob og Regitze står i finalen sammen og vinder.... og hvis ikke Jacob så Daghan, selvom han også er lidt for meget af og til.

Kan slet slet slet ikke fordrage/klare Nick, er bare SÅ træt af ham, og det samme er manden herhjemme, så hvergang han kommer på bryder vi begge ud "Århhhhggg! ", hehe 

Synes Tina er træls også, sådan som hun slikker røv på Mette, ej det bliver træls.

Og Lis er alt for sukkersød i hendes attitude, og det er ikke mig, og det er egentlig det samme med Kasper..

Anmeld

15. maj 2011

bøgelund

Sees. skriver:

Lis er så skøn - Kender hende en smule fra da jeg boede i Silkeborg.
Sød og smilende tøs - Virkelig

Har sendt dig en PB

ja hun virker simpelthen så rar.. var satme dejligt, at hun kom ind igen.. 

Anmeld

15. maj 2011

Tullepii

Sees. skriver:

Ej vil gerne høre de sladder rygter??? Kan slet ikke finde ud af hvem der vinder i år

Anmeld

15. maj 2011

maria87

ser også paradise 100%

jeg håber at enten niklas eller Daghan vinder... er ligeglad med tøserne iår...

men håber mest på daghan...

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

bøgelund1 skriver:

Med Tina? hvordan skulle de ende sammen? jeg tror Nick eller Daghan ender i finalen.. mod mette og Nicklas.. men da en af dem, ikke står med en særlig attraktiv og populær partner, taber de på det..  

Skulle bare høre hvad du sagde det blev skrevet for sjov... tror også det du siger passer

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

Tullepii skriver:

Ej vil gerne høre de sladder rygter??? Kan slet ikke finde ud af hvem der vinder i år

nope vi vil ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.