Nogen der ser Paradise Hotel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Isabella_mor

jeg ser det... 

mine yndlingspersoner er 

Mette, Jacob <3 , regitze og niclas ( mums ) ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Gittemor09

nicklas er fuldstændig sig selv derinde, som han er herude i det "virkelige liv" (ja, kender ham, ikke super godt.. men har tit mødt ham i byen, og snakket med ham) så derfor synes jeg han skal vinde... han er både taktisk, og sig selv..

personligt ville jeg nok ikke blive bedste veninder med mette... kan selvfølgelig ikke sige om hun også er sådan hjemme, men hun kan bare være for meget... alligevel er hun skide dygtig taktisk... så hun må også gerne være i finalen...

Regitze er efter min smag blevet for meget...

liz er god nok.... og må gerne komme i finale sammen med nick eller daghan...

Anmeld

15. maj 2011

SD21

Hey, jeg vil også gerne høre rygterne !!

Jeg er personligt helt vild med Mette, Jacob og Nicklas !!  

Jeg synes Regitze og Daghan er blevet alt for meget !  - Daghan har nu været det hele vejen igennem !

Anmeld

15. maj 2011

Simon's moar <3

Jeg vil også høre rygter!!  haha.. Modtager en PB med rygter med et kæmpe smil og tak

Ej, ser der hver aften, og kan sku ikke rigtig finde ud af hvem jeg tror der vinder..

Men jeg håber på at det bliver Nick eller Nichlas, og helst Tina eller Lis..
Kan simpelthen ikke fordrage Mette og Jacob!  Synes de er for meget! I starten kunne jeg godt lide Regitze, men synes hun er blevet for ja, overlegen og "se mig, hør mig" agtig, ligesom jeg synes Mette er...

Anmeld

15. maj 2011

Sees

Simon's moar <3 skriver:

Jeg vil også høre rygter!!  haha.. Modtager en PB med rygter med et kæmpe smil og tak

Ej, ser der hver aften, og kan sku ikke rigtig finde ud af hvem jeg tror der vinder..

Men jeg håber på at det bliver Nick eller Nichlas, og helst Tina eller Lis..
Kan simpelthen ikke fordrage Mette og Jacob!  Synes de er for meget! I starten kunne jeg godt lide Regitze, men synes hun er blevet for ja, overlegen og "se mig, hør mig" agtig, ligesom jeg synes Mette er...

Taktisk er Mette dygtig - Men ellers - NEJ!
Så har jeg det præcis ligesom dig

Sender dig lige en PB

Anmeld

15. maj 2011

Sees

SD21 skriver:

Hey, jeg vil også gerne høre rygterne !!

Jeg er personligt helt vild med Mette, Jacob og Nicklas !!  

Jeg synes Regitze og Daghan er blevet alt for meget !  - Daghan har nu været det hele vejen igennem !

Er du vild med Mette, grundet hendes spil, eller grundet den hun udgiver sig for at være?

Jeg sender dig lige en PB

Anmeld

15. maj 2011

Sees

Gittemor09 skriver:

nicklas er fuldstændig sig selv derinde, som han er herude i det "virkelige liv" (ja, kender ham, ikke super godt.. men har tit mødt ham i byen, og snakket med ham) så derfor synes jeg han skal vinde... han er både taktisk, og sig selv..

personligt ville jeg nok ikke blive bedste veninder med mette... kan selvfølgelig ikke sige om hun også er sådan hjemme, men hun kan bare være for meget... alligevel er hun skide dygtig taktisk... så hun må også gerne være i finalen...

Regitze er efter min smag blevet for meget...

liz er god nok.... og må gerne komme i finale sammen med nick eller daghan...

Jeg er fuldstændig enig i det jeg har markeret.
Jeg har selv mødt Nichlas et par gange, og han er så meget nede på jorden, og han virker ikke til at have stjernenykker eller noget .. Fantastisk dreng

Anmeld

15. maj 2011

Ellim

uuuhhhh jeg elsker paradise.. hehe

Min "hade" er helt sikkert Mette.. og så kan jeg heller ikke særlig godt lidt Nick.. Ved ikke hvem der er ynglings, måske Jakob?

Anmeld

15. maj 2011

Sees

isabellamor skriver:

jeg ser det... 

mine yndlingspersoner er 

Mette, Jacob <3 , regitze og niclas ( mums ) ....

Er det nu jeg skal vise dig dette billede?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. maj 2011

Sees

Ellim skriver:

uuuhhhh jeg elsker paradise.. hehe

Min "hade" er helt sikkert Mette.. og så kan jeg heller ikke særlig godt lidt Nick.. Ved ikke hvem der er ynglings, måske Jakob?

Hvad får dig til at hade Mette og Nick - Hvis det er ok jeg spørg?

Og hvad for sig til at have Jacob som din yndlings?

Jeg spørg da jeg er meget nysgerrig efter hvordan man hver især, danner sig sit eget indtryk af folk, selv om det "bare" er gennem en tvskærm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.