Kender du dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

slettet_7530

Lukasmor skriver:

Jeg vil ærligtalt hellere gå ind på facebook og læse positive opdateringer.. Har alt for meget negativitet på min facebook.. Se Dét er drænene.. Så hellere folk "faker" deres lykke hvis jeg skal sidde og læse dem ;D

Jeg har bestemt heller ikke noget imod at læse om folks positive opdateringer, men der hvor jeg begynder at synes det er kvalmt er når jeg lige har haft en veninde i røret der har tudbrølet fordi hendes unger har været nogle lorteunger og har stået og skreget så meget at hun er helt hæs, for 5 minutter senere at læse hvor fantastisk en familie hun har fordi det udadtil skal fremstå så skide perfekt, så hellere lade være at skrive noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

slettet_7530

maryjane skriver:

Hehe det er helt i orden.

PS. hvordan gør man det der, med at kun nogle kan se ens væg? Ja, undskyld det er lidt off topic.

Du kan redigere i dine venner lægge dem i grupper og så kan du helt selv bestemme hvilek grupper du vil dele hvad med

Anmeld

15. maj 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mamalou skriver:

Jeg synes de væreste er dem a la "har lige løbet 10 km" og man så selv sidder med flødeskum op til begge kinder, fordi man er hoppet ombord i en lagkage

ha ha ha

Anmeld

15. maj 2011

lukasmor

Jeg har bestemt heller ikke noget imod at læse om folks positive opdateringer, men der hvor jeg begynder at synes det er kvalmt er når jeg lige har haft en veninde i røret der har tudbrølet fordi hendes unger har været nogle lorteunger og har stået og skreget så meget at hun er helt hæs, for 5 minutter senere at læse hvor fantastisk en familie hun har fordi det udadtil skal fremstå så skide perfekt, så hellere lade være at skrive noget 

Ja okay det kan jeg så godt se .. Virker da godt nok noget kunstigt og hvorfor har man sådan et behov for at "lyve" overfor sine venner hun har jo alt ret til ikke at skrive noget som helst.. Jeg havde en ven der var så negativ at det tog på energien at gå ind og læse på facebook at jeg slettede ham  nok derfor jeg fortrækker de positive fremfor 

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Lukasmor skriver:

Ja okay det kan jeg så godt se .. Virker da godt nok noget kunstigt og hvorfor har man sådan et behov for at "lyve" overfor sine venner hun har jo alt ret til ikke at skrive noget som helst.. Jeg havde en ven der var så negativ at det tog på energien at gå ind og læse på facebook at jeg slettede ham  nok derfor jeg fortrækker de positive fremfor 

det havede jeg sgu nok også gjort

Anmeld

15. maj 2011

Anne G

Albertesmor skriver:

nej illusionen om den PERFEKTE familie hvor alle elsker hinanden MAJET højt og ALDRIG har problemer

Hehe.. ja lige præcis 

Anmeld

15. maj 2011

Aves.

Dem har jeg ikke...men jeg synes der er mange der skriver hvad de skal have at spise og det er bare såååååtræls...for jeg elsker altså mad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.