Kender du dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
36 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

slettet_7530

Der konstant smider overskudsopdateringer på fjæsen  hvor i så ved at virkeligheden er en helt anden ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Turtles

Albertesmor skriver:

Der konstant smider overskudsopdateringer på fjæsen  hvor i så ved at virkeligheden er en helt anden ??

Oh Yes kender flere af dem...

Men omvendt ville jeg hellere læse en positiv status end en negativ..

Og syntes det Værste er når folk skriver " ån sådan noget møg" og man så spørg hva sker der?? Så svare de "det kan jeg ik sige her"...
Så lad være med st skriv sådan noget der.. Grr det syntes jeg er det værste.. hehe..

Anmeld

15. maj 2011

Anne G

Jeps dem kender jeg nogle stykker af og er virkelig træt af det

Anmeld

15. maj 2011

sandorff

Turtles skriver:

Oh Yes kender flere af dem...

Men omvendt ville jeg hellere læse en positiv status end en negativ..

Og syntes det Værste er når folk skriver " ån sådan noget møg" og man så spørg hva sker der?? Så svare de "det kan jeg ik sige her"...
Så lad være med st skriv sådan noget der.. Grr det syntes jeg er det værste.. hehe..

Anmeld

15. maj 2011

Louisiana

Det kan jo være, at vedkommende ikke lige synes, at det kommer hele Facebook ved, at de går og er kede af det, eller har det skidt på anden måde... De er vel i deres ret til, at skrive hvad de har lyst til..?

Anmeld

15. maj 2011

Laulund87

Louisiana28 skriver:

Det kan jo være, at vedkommende ikke lige synes, at det kommer hele Facebook ved, at de går og er kede af det, eller har det skidt på anden måde... De er vel i deres ret til, at skrive hvad de har lyst til..?

Det tænkte jeg også lige

Anmeld

15. maj 2011

Mette 28

Laulund87 skriver:

Det tænkte jeg også lige

Kunne ikke skrive det bedre selv ;0)

Anmeld

15. maj 2011

CamiRon

Albertesmor skriver:

Ja dem kender jeg også, men syntes næsten de modsatte er værre! Dem der skriver om alt det dårlige, sygdom, for mange lortebleer, at manden kommer for sent hjem osv. Beklagelser, bare for at beklage sig og for at svælge i folks venlige kommentarer: nej hvor synd, ej hvor uretfærdigt osv.  Øv, de mennesker syntes jeg er irriterende!

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

Jeg gider overhovedetikke gå op i sådan noget
- hvad enten folk faker glæde eller brokker sig unødvendigt meget!!  

Det er så ligegyldige infomationer der gives, generelt    mæææh!!

Anmeld

15. maj 2011

Turtles

CamiRon skriver:

Ja dem kender jeg også, men syntes næsten de modsatte er værre! Dem der skriver om alt det dårlige, sygdom, for mange lortebleer, at manden kommer for sent hjem osv. Beklagelser, bare for at beklage sig og for at svælge i folks venlige kommentarer: nej hvor synd, ej hvor uretfærdigt osv.  Øv, de mennesker syntes jeg er irriterende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.