Kender du dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

slettet_7530

qp skriver:

Synes dog de værste opdateringer er dem hvor der evigt, altid og konstant består af kærlighedserklæringer til deres partner....

Jeg har bare verdens dejligste x

Nu har min dejlige x lige lavet lækker mad til mig

Så fik jeg lige en buket blomster af min dejlige x

Jeg elsker dig sååååh højt x

Og selvfølgelig skal man dele sin glæde og kærlighed med andre mennesker - men nogle går liiiiiiiiiiige over grænsen pg en anelse for overfladisk, synes jeg. Og var jeg selv i en lignende situation ville jeg haft gjort det på en lidt anden måde - men sådan er vi jo så forskellige...........

Helt enig her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

twinny

jaah kender dem alt for godt...  Jeg har blokeret desværre oplæg på min væg...

Anmeld

15. maj 2011

Lady Marion <3

qp skriver:

Synes dog de værste opdateringer er dem hvor der evigt, altid og konstant består af kærlighedserklæringer til deres partner....

Jeg har bare verdens dejligste x

Nu har min dejlige x lige lavet lækker mad til mig

Så fik jeg lige en buket blomster af min dejlige x

Jeg elsker dig sååååh højt x

Og selvfølgelig skal man dele sin glæde og kærlighed med andre mennesker - men nogle går liiiiiiiiiiige over grænsen pg en anelse for overfladisk, synes jeg. Og var jeg selv i en lignende situation ville jeg haft gjort det på en lidt anden måde - men sådan er vi jo så forskellige...........

HA HA HADER DET   ELSKER MIN DEJLIGE MAND OG SØN BLA BLA   ER DET IKKE INDLYSENDE ???

Anmeld

15. maj 2011

maryjane

Albertesmor skriver:

At være træt af veninders slimede opdateringer og slette dem som ven synes jeg der er langt, mine veninder betyder i hvertfald mere for mig end et klik og så forsvandt de, hvis de betød så lidt havede jeg dem ikke som venner.

Du irriteres vel indimmelm også over din mor-far-kæreste-veninder-venner-arbejdsgiver-kollega-unger osv osv uden du klikker dem ud af dit liv  eller hvad ????

Jo du har da ret.

Nu er det mere bekendte, og andre som man bare ikke snakker med længere. Så som gamle klassekammerater fra gymnasiet, som jeg i sidste ende ikke snakkede med mere. Har skam stadig de folk der reelt betyder noget for mig.

Desuden var det sidste også skrevet lidt i sjov.

Anmeld

15. maj 2011

Nadia&Daniel

Turtles skriver:

Oh Yes kender flere af dem...

Men omvendt ville jeg hellere læse en positiv status end en negativ..

Og syntes det Værste er når folk skriver " ån sådan noget møg" og man så spørg hva sker der?? Så svare de "det kan jeg ik sige her"...
Så lad være med st skriv sådan noget der.. Grr det syntes jeg er det værste.. hehe..

Anmeld

15. maj 2011

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Jeg gider overhovedetikke gå op i sådan noget
- hvad enten folk faker glæde eller brokker sig unødvendigt meget!!  

Det er så ligegyldige infomationer der gives, generelt    mæææh!!

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

maryjane skriver:

Jo du har da ret.

Nu er det mere bekendte, og andre som man bare ikke snakker med længere. Så som gamle klassekammerater fra gymnasiet, som jeg i sidste ende ikke snakkede med mere. Har skam stadig de folk der reelt betyder noget for mig.

Desuden var det sidste også skrevet lidt i sjov.

Så bruger vi facebook forskelligt, jeg har delt dem i grupper og kun mine nærmeste kan læse mine opdateringer  undskyld hvis jeg misforstod den sidtse sætning

Anmeld

15. maj 2011

lukasmor

Jeg vil ærligtalt hellere gå ind på facebook og læse positive opdateringer.. Har alt for meget negativitet på min facebook.. Se Dét er drænene.. Så hellere folk "faker" deres lykke hvis jeg skal sidde og læse dem ;D

Anmeld

15. maj 2011

maryjane

Albertesmor skriver:

Så bruger vi facebook forskelligt, jeg har delt dem i grupper og kun mine nærmeste kan læse mine opdateringer  undskyld hvis jeg misforstod den sidtse sætning

Hehe det er helt i orden.

PS. hvordan gør man det der, med at kun nogle kan se ens væg? Ja, undskyld det er lidt off topic.

Anmeld

15. maj 2011

Mamalou

Jeg synes de væreste er dem a la "har lige løbet 10 km" og man så selv sidder med flødeskum op til begge kinder, fordi man er hoppet ombord i en lagkage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.