Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ha ha ja Harbestemt sådan en på min FB
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg hader bare når folk overhovedet skriver noget på deres FB
Anne G skriver: Jeps dem kender jeg nogle stykker af og er virkelig træt af det
Jeps dem kender jeg nogle stykker af og er virkelig træt af det
Hader de opdateringer der er så slimet at man glider i dem hjemme i stuen, specielt når man har haft personen i røret 1 time inden og fået af vide hvor meget lort det hele er
Albertesmor skriver: Hader de opdateringer der er så slimet at man glider i dem hjemme i stuen, specielt når man har haft personen i røret 1 time inden og fået af vide hvor meget lort det hele er
Hehe.. kunne ikke lige lade være med at grine da jeg læste hvad du havde skrevet..
Men ja, det er bare meget mærkeligt at det hele lige pludseligt er lyserødt.. Jeg forstår det virkelig ikke, mon det er deres dårlige samvittighed der skriver??
Åh kunne da ikke være mere ligeglad. Det eneste der kan gøre mig lidt kvalm, er da folk der brokker sig over hvor få penge de har, og så køber de en iPhone og jubler endeløst over det i alle updates. Hvor efter de smadrer skidtet på en tur i byen, og whiner over det bagefter.
Btw. unfriend knappen er din bedste ven, ikke?
Ork, ja! Men de fleste af dem vælger nu bare et fremhæve de få positive ting der er, frem for alt det negative - så det rører mig sgu ikke. Helt generelt, så er jeg ligeglad med hvad folk skriver på facebook, medmindre jeg er indblandet.
maryjane skriver: Åh kunne da ikke være mere ligeglad. Det eneste der kan gøre mig lidt kvalm, er da folk der brokker sig over hvor få penge de har, og så køber de en iPhone og jubler endeløst over det i alle updates. Hvor efter de smadrer skidtet på en tur i byen, og whiner over det bagefter. Btw. unfriend knappen er din bedste ven, ikke?
Hahaa... den var god! sådan nogle typer er os bare belastende..
meen de problemer kæmper jeg ikke med. jeg har ingen facebook, og fatter ikke man gider hænge derinde.. (hvilket jo overhovedet heller ikke er det samme som at hænge i døgndrift på baby.dk)
At være træt af veninders slimede opdateringer og slette dem som ven synes jeg der er langt, mine veninder betyder i hvertfald mere for mig end et klik og så forsvandt de, hvis de betød så lidt havede jeg dem ikke som venner.
Du irriteres vel indimmelm også over din mor-far-kæreste-veninder-venner-arbejdsgiver-kollega-unger osv osv uden du klikker dem ud af dit liv eller hvad ????
Hehe.. kunne ikke lige lade være med at grine da jeg læste hvad du havde skrevet.. Men ja, det er bare meget mærkeligt at det hele lige pludseligt er lyserødt.. Jeg forstår det virkelig ikke, mon det er deres dårlige samvittighed der skriver??
nej illusionen om den PERFEKTE familie hvor alle elsker hinanden MAJET højt og ALDRIG har problemer
Synes dog de værste opdateringer er dem hvor der evigt, altid og konstant består af kærlighedserklæringer til deres partner....
Jeg har bare verdens dejligste x
Nu har min dejlige x lige lavet lækker mad til mig
Så fik jeg lige en buket blomster af min dejlige x
Jeg elsker dig sååååh højt x
Og selvfølgelig skal man dele sin glæde og kærlighed med andre mennesker - men nogle går liiiiiiiiiiige over grænsen pg en anelse for overfladisk, synes jeg. Og var jeg selv i en lignende situation ville jeg haft gjort det på en lidt anden måde - men sådan er vi jo så forskellige...........
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128