hvor tit kommer jeres halvandet-årige i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Fru'Rugaard

N&J skriver:

Jeg mente nu det argument at hun ikke ville kunne lære det i en senere alder, det findes der nu mange videnskabelige beviser for at man heldigvis kan lære nye vaner selvom man ikke længere er et barn. 

Som sagt skal jeg ikke blande mig i det valg du har taget omkring din datters hud ligeså vel som andre ikke skal blande sig i mit

Jeg har ikke sagt at hun ikke kan lærer det- bare at det er nemmere, hvis hun allerede har lært det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

norenberg

mine tre unger kommer alle i bad hver dag...

Anmeld

15. maj 2011

Carina:-)

Mine kommer som os voksne i bad hver dag.

Anmeld

15. maj 2011

Brams

Hver 2. eller 3. dag

Anmeld

15. maj 2011

serinasmor

hun er 16 mdr og kommer i bad hveranden dag ..

med mindre hun er helt sort af jord eller helt klistret ind i mad

de andre dage bliver hun bare vasket i hovedet, hænder og hale

Anmeld

21. maj 2011

aklejel

Min datter kommer i bad hver aften. Så har vi os en lille hygge stund inden hun skal sove

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

christa1982 skriver:

Ja, er lidt nysgerrig ...... hvor ofte skal et barn på ca 1½ år i bad ? Hvor mange gange om ugen ??

Hver dag..i den alder bliver de små let nassede og ulækre, så de kom i bad hver aften inden sengetid.
Så bliver de også dejligt trætte og putteklare.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. maj 2011

132319

N&J skriver:

Hverken hår eller hud har reelt set godt af at blive vasket hver dag, de fleste frisøer ville også anbefalde hårvask hver trejde dag. 

Børn har en masse naturlige fedtstoffer på huden som skal hjælpe dem med at beskytte huden, når du vasker huden vasker du jo også dele af disse væk, det samme med voksne, at man så har nogle andre vaner når man bliver voksen det er så fair nok.

Mit barn skal nok vænne sig til et bad hver dag, ligesom jeg gjorde da jeg var større barn.. det er rent faktisk muligt at lære nye vaner også selvom man bliver et år ældre..  og det er ikke fordi jeg skal blande mig i om du bader dit barn hver dag, for det må du så sandelig selvom, men din argumentation holder bare ikke rigtig. 

Til spørgsmålet: Min datter på 8 måneder er i bad 1-2 gange om ugen.

Min søn på 3½ har siden han var 1 år, været i bad hver 2.-3. dag

Ingen af mine børn er hverken usoignerede, fedtede eller ulækre!

Anmeld

22. maj 2011

NatteS

Herhjemme siger vi hver anden dag i bad. Men det er kun hver anden gang der bliver vasket hår med sæbe.. og det er også forskelligt om det bliver laangt karbad eller med mor/far i brusebad..

self. med undtagelser.. skulle det være nødvendigt med et ekstra bad

Anmeld

22. maj 2011

N&J

132319 skriver:

Til spørgsmålet: Min datter på 8 måneder er i bad 1-2 gange om ugen.

Min søn på 3½ har siden han var 1 år, været i bad hver 2.-3. dag

Ingen af mine børn er hverken usoignerede, fedtede eller ulækre!

Det har min heller ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.