hvor tit kommer jeres halvandet-årige i bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.062 visninger
39 svar
0 synes godt om
15. maj 2011

christa1982

Ja, er lidt nysgerrig ...... hvor ofte skal et barn på ca 1½ år i bad ? Hvor mange gange om ugen ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

N&J

christa1982 skriver:

Ja, er lidt nysgerrig ...... hvor ofte skal et barn på ca 1½ år i bad ? Hvor mange gange om ugen ??

det er vel helt op til dig, min datter kommer i bad 3-4 gange om ugen, hun har ret tør hud og derfor ser jeg ingen grund til det, men kan forestille mig det bliver lidt mere i sommerperioden, da der både er sand og saltvand lidt hyppigere end normalt

Anmeld

15. maj 2011

twinboys

christa1982 skriver:

fra 1. dag er mine drenge kommet i bad hveranden dag

Anmeld

15. maj 2011

Mig med maven

Min datter kommer stort set i bad hver dag, men vi er også ude i haven hver dag, hvilket resultere i at kysse blomsterne, giver jord i hele ansigtet. Og sand ALLE steder! 

Anmeld

15. maj 2011

Nessie

Min søn bliver badet ca hver anden dag. Og han elsker det

Anmeld

15. maj 2011

missie20

Hver 2. dag, nogle gange lidt oftere,hvis vi er på camping.

Anmeld

15. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Hver 3. Dag

Anmeld

15. maj 2011

JustAnotherName

Hver 2-3 dag herhjemme .....vurderet udfra behov.

Nogle dage kommer de bare hjem, helt sorte i ansigterne og med sand helt inde i bleen. Så er det i bad og få alt det sand ud af håret.
Men er de ikke beskidte, så går der et par dage imellem.

I sommer-halvåret, hvor de er smurt i solcreme og leger udenfor det meste af dagen, er behovet for bad større, end i vinter-halvåret...

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

christa1982 skriver:

Min dreng på 16 mdr kommer i bad HVER dag, han er over alt og i alt, og så længe han hvert fald bruger ble er det i bad hver dag, det kommer den mindste på 4,5 mdr også

Anmeld

15. maj 2011

Fru'Rugaard

Min datter kommer i bad HVER dag! Ikke så meget fordi at hun altid er beskidt, men mere så hun kan lærer at det altså er hver dag at man bader- og fordi at når hun bliver de der 7-8 år, så ville det jo være ekstremt ulækkert hvis hun kun kom i bad f.eks. hver 3. dag.
Hvis hun er blevet vænnet til, kun at komme i bad hver 3. dag- hva så når hun bliver voksen? det ville da være ulækkert
Jeg går meget op i det der med bad, som du nok kan læse

Rikke- Mor til Maja på 13 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.