Amme en treårig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

Aves.

Det er da hverken et svigt eller noget unaturligt, vel snarer tværtimod...nogle gange er det nok også sundt lige at blive rusket lidt i når man står foran noget man ikek forventer eller troede man skulle forholde sig til...

Jeg kan slet ikke se problemet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

merle2010

har et vennepar hvor drengen blev ammet til han var 5 år og min farfar blev ammet til han var 7 år.. synes godt nok det er langt ude..  jeg kunne forstå hvis man ammede til barnet var halvandet år måske.. men så ville jeg da osse mene at det skulle stoppe.. ville godt nok osse få det lidt mærkeligt hvis jeg var vidne til det

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

SanneBoe skriver:

Det var så ikke ordret, for jeg bruger ikke ord som "MEGA" - dejligt du har brede skuldre, for hvis du syntes et eller andet jeg gjorde var klamt, ville det nok flyve ligeså hurtigt ud af øret som det kom ind - der blev spurgt hvad folk mente og jeg svarede, ikke for at støde eller ramme nogle, men for at tilkendegive min mening om netop det der blev sprugt om.

sorry forveklede dit direkte med en andens mega.

Ret skal være ret

Anmeld

15. maj 2011

Thalia

Albertesmor skriver:

jeg er langtidsammer

Jeg har haft utroligt gode ammeforløb med alle tre af mine børn, men er hver gang endt med at stoppe før jeg egentlig synes det var tid,  grundet udefrakommende faktorer.

Min storesøster har derimod langtidsammet alle 5 af hendes børn, den yngste på 3½ ammes så vidt jeg ved stadig ind imellem.

Anmeld

15. maj 2011

Christine

Albertesmor skriver:

jeg er langtidsammer

Det var jeg også og jeg glæder mig til at amme igen om et par måneder forhåbentligt og håber at det også kan blive "længe" (det er jo forskelligt hvad nogle synes er længe, der er dem der ammer 2 måneder som synes det er længe, og jeg synes slet ikke man er kommet ordentligt i gang når babyen kun er 2 måneder).

Synes det er op til mor og barn hvad de synes er bedst.

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Thalia skriver:

Jeg har haft utroligt gode ammeforløb med alle tre af mine børn, men er hver gang endt med at stoppe før jeg egentlig synes det var tid,  grundet udefrakommende faktorer.

Min storesøster har derimod langtidsammet alle 5 af hendes børn, den yngste på 3½ ammes så vidt jeg ved stadig ind imellem.

Efter Dansk norm er jeg langtidsammer, min søn var 18 måneder da han ikke blev ammet mere, min datter var 2 da jeg stoppede, men det var fordi hun KUN ville ammes, hun indtog intet fast føde

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Christine skriver:

Det var jeg også og jeg glæder mig til at amme igen om et par måneder forhåbentligt og håber at det også kan blive "længe" (det er jo forskelligt hvad nogle synes er længe, der er dem der ammer 2 måneder som synes det er længe, og jeg synes slet ikke man er kommet ordentligt i gang når babyen kun er 2 måneder).

Synes det er op til mor og barn hvad de synes er bedst.

Jeg tror faktisk vi to har skrevet sammen tidligere om dette emne, jeg  fingre for at det går som du ønsker.

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

MEGET grænse overskridende vil jeg sige :/ 

Anmeld

15. maj 2011

Christine

Albertesmor skriver:

Jeg tror faktisk vi to har skrevet sammen tidligere om dette emne, jeg  fingre for at det går som du ønsker.

Mange tak! Det håber jeg også det gør, spændende at se om jeg kan finde ud af det denne gang  Det er dejligt at der er andre stolte langtidsammere

Anmeld

15. maj 2011

BinaMor

Albertesmor skriver:

Synes bare det r træls at blive kaldt klam fordi jeg tog et andet valg end du tog for dine børn

enig.  man gør det bedste for sit barn når man vælger at langtidsamme! ligesom man også gør det bedste hvis man ikke gør det. men det betyder ikke man skal udtale sig grimt om andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.