Amme en treårig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2011

slettet_7530

SanneBoe skriver:

Jeg ville syntes det var direkte klamt, men nu er jeg heller ikke en af dem, der finder amning hverken hyggeligt eller sjovt.

Men ja ja, godt man er forskellige.

Jeg har langtidsammet mine unger, men er dog aldrig blevet kaldet klam af den grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2011

Hvem?

Albertesmor skriver:

Jeg har langtidsammet mine unger, men er dog aldrig blevet kaldet klam af den grund

Det var da dejligt, men jeg ville aldrig kunne amme hverken er 2-3 årig, det hænger slet ikke sammen i min verden.

Anmeld

15. maj 2011

Zeus

Jeg læste et blad på et tidspunkt, kan ikke lige huske hvilken, og der var en artikel om en 15-årig der stadig fik bryst

Anmeld

15. maj 2011

nvm

Zeus skriver:

Jeg læste et blad på et tidspunkt, kan ikke lige huske hvilken, og der var en artikel om en 15-årig der stadig fik bryst

det var i se og hør... og jeg synes det er mega klamt, helt ærligt 15 år hehe

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

SanneBoe skriver:

Det var da dejligt, men jeg ville aldrig kunne amme hverken er 2-3 årig, det hænger slet ikke sammen i min verden.

Synes bare det r træls at blive kaldt klam fordi jeg tog et andet valg end du tog for dine børn

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

Albertesmor skriver:

Synes bare det r træls at blive kaldt klam fordi jeg tog et andet valg end du tog for dine børn

Sagde jo heller ikke du var klam, men kan da godt mene noget andet end dig, som jeg skrev er det jo godt vi er forskellige.

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

SanneBoe skriver:

Sagde jo heller ikke du var klam, men kan da godt mene noget andet end dig, som jeg skrev er det jo godt vi er forskellige.

ordret skrev du at du synes det er MEGAKLAMT, altså hører jeg jo også ind under den kategori eftersom jeg tog det valg, men lad nu den ligge jeg har heldigvis brede skuldre

Anmeld

15. maj 2011

Hvem?

Albertesmor skriver:

ordret skrev du at du synes det er MEGAKLAMT, altså hører jeg jo også ind under den kategori eftersom jeg tog det valg, men lad nu den ligge jeg har heldigvis brede skuldre

Det var så ikke ordret, for jeg bruger ikke ord som "MEGA" - dejligt du har brede skuldre, for hvis du syntes et eller andet jeg gjorde var klamt, ville det nok flyve ligeså hurtigt ud af øret som det kom ind - der blev spurgt hvad folk mente og jeg svarede, ikke for at støde eller ramme nogle, men for at tilkendegive min mening om netop det der blev sprugt om.

Anmeld

15. maj 2011

Hollybaby

Amning er da noget af det mest naturlige i verden. Jeg synes det er fint, at nogle har det godt med at amme sit barn til det er 2-3 år gammelt Og som sagt er det jo ganske normalt i andre lande, mon ik det er os danskere, der har et lidt forskruet forhold til amning og hvad bryster egentlig er til for

Anmeld

15. maj 2011

slettet_7530

Hollybaby skriver:

Amning er da noget af det mest naturlige i verden. Jeg synes det er fint, at nogle har det godt med at amme sit barn til det er 2-3 år gammelt Og som sagt er det jo ganske normalt i andre lande, mon ik det er os danskere, der har et lidt forskruet forhold til amning og hvad bryster egentlig er til for

er SÅ enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.