øv hvor er det bare trist. kender alt for godt den følelse du har... jeg søgte også om at blive dagplejer, først en lang samtale i telefon og så 2 gange var der forskellige folk ude fra Dagpleje ledelsen, for at snakke med mig om jobbet, bag efter ringer de så og siger at de tror jeg ville være en rigtig god dagplejer, men at de ikke mangler nogen lige nu, ( - nok først næste år, og at mit hus er for lillet, men hvis jeg fandt et andet hus, så skulle jeg endelig ringe...
( har sat huset til salg, men der sker INTET!!)
det skal lige siges at vores hus blev godkendt til 1 barn...!!
og hvis jeg så skulle have min egen mille samtidig, ville jeg IKKE få betaling for det

nej hvor blev jeg skuffet, da de sagde at de ikke skulle bruge nogle nu, og at mit hus var for lillet til 4 børn.

kunne de ikke bare ha sagt det ved første besøg????
så søgte jeg så om at blive privat, men som een sagde i et tidligere indlæg, så er det de samme krav der gælder der... ( havde ellers samlet 4 børn der godt ville passes af mig

tror bare du skal klø på, så skal det nok komme... ang. sikringer af diverse køkken låger osv så var det ikke noget problem her.. og vi har masser af skuffer osv.
Anmeld