Vores hus blev IKKE godkendt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2008

MorCamilla

ladydan1 skriver:

ja det lyder da som om det er din alder - men det må man jo ikke diskriminere med.

Kender personligt en dp´er som ikke har sikringer på køkkenlågerne, som ikke har plads til barnevognene og som ikke engang har et værelse til børnene - men hun er også ældre end dig.

DEt er virkelig meget underligt. Synes du har helt ret i dine antagelser om din alder.
Held og lykke med jobjagten igen.

:-) Sisse

Mange tak.. 60.png Tja vi har et ekstra værelse og JEG synes at vi har plads til barnevognene, men det synes de jo ikke helt.. Men der er ikke andet for end at søge igen.. (når jeg er blevet et år ældre... ) Det er jo ikke min skyld at jeg føste blev født i 85.. he he...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

MorCamilla

tasha33 skriver:

øv øv hvor er det træls, ja det må jo kun være din alder, at de har set på.
jeg er dagplejer og har ikke sikring på køkkenskabe og stikkontakter, på trods af at mine enge er overalt, men de har lært hvor de må være og ikke være. syntes da du skal ringe og sige at du vil høre om det virkelig kan være sandt at de diskriminere dig pga. af alderen også blive ved med at søge det. knuz natasha

Jeg tror ikke jeg vil ringe der ned igen lige nu, da jeg stadig er en smule ked og lidt sur / træt af det.. kunne godt være bange for at jeg kommer til at sige noget forkert..
Men har lavet en ansøgning, hvor jeg vil sende uopfordret i løbet af den næste måneds tid.. Hvor jeg har skrevet at jeg dog kun er 23, men jeg håber at de vil så bort fra min aldre og se på mine kvalitioner i stedet for... Tvivler på at det hjælper, men vil prøve det alligevel, så de kan se at jeg ikke bare giver op...

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

Har sendt dig mit nr. søde...

Nu har jeg modtaget det... he he... 60.png

Anmeld

11. november 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Jeg tror ikke jeg vil ringe der ned igen lige nu, da jeg stadig er en smule ked og lidt sur / træt af det.. kunne godt være bange for at jeg kommer til at sige noget forkert..
Men har lavet en ansøgning, hvor jeg vil sende uopfordret i løbet af den næste måneds tid.. Hvor jeg har skrevet at jeg dog kun er 23, men jeg håber at de vil så bort fra min aldre og se på mine kvalitioner i stedet for... Tvivler på at det hjælper, men vil prøve det alligevel, så de kan se at jeg ikke bare giver op...

God idé

Anmeld

11. november 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Nu har jeg modtaget det... he he... 60.png

Godt så...

Anmeld

11. november 2008

BellaT

MorCamilla skriver:

Jeg vil helst ikke være privat, så skal jeg nemlig selv finde afløser ved sgsom og ferie.. Men der er ikke andet for end at søge igen næste gang... Det vil jeg gøre og håbe på noget bedre svar så...
Måske de heller ikke ansætter dagplejer under 25 år her, men så burde de bare have sagt det synes jeg...

Bare lige til orientering: Så skal man godkendes på lige vilkår som en kommunal dagplejer når man vil være privat dagplejer...

Synes også at det lyder meget mærkeligt det hele. Jeg tror også du vil være en super dp'er.
Du får det garanteret næste gang når du har fået den "rigtige" alder.

Helle...

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

BellaT skriver:

Bare lige til orientering: Så skal man godkendes på lige vilkår som en kommunal dagplejer når man vil være privat dagplejer...

Synes også at det lyder meget mærkeligt det hele. Jeg tror også du vil være en super dp'er.
Du får det garanteret næste gang når du har fået den "rigtige" alder.

Helle...

Når for søren det vidste jeg slet ikke... 60.png men det har nu heller ingen intresse at blive privat dagplejer...

mange tak for dine ord60.png Jeg må jo bare håbe at der er bedre held næste gang...

Anmeld

11. november 2008

Pia.

Hmmm... det er jeg da ked af på dine vegne og kan slet ikke fårstå alle de ting du siger...

Mit hjem er godkendt ned til mindste detalje men slet ikke med de ting du skriver...

Du må ikke give op - kæmp videre....

Tror måske godt det kan være din alder der driller dem lidt men så forstår jeg slet ikke hvad der får dem til at besøge dig efter en samtale... ??

Stort knus og tanker til dig Camilla - håber den er der næste gang og du ikke helt har mistet modet 54.png

Anmeld

11. november 2008

Bamseboet :D

øv hvor er det bare trist. kender alt for godt den følelse du har... jeg søgte også om at blive dagplejer, først en lang samtale i telefon og så 2 gange var der forskellige folk ude fra Dagpleje ledelsen, for at snakke med mig om jobbet, bag efter ringer de så og siger at de tror jeg ville være en rigtig god dagplejer, men at de ikke mangler nogen lige nu, ( - nok først næste år, og at mit hus er for lillet, men hvis jeg fandt et andet hus, så skulle jeg endelig ringe...

( har sat huset til salg, men der sker INTET!!)

det skal lige siges at vores hus blev godkendt til 1 barn...!!
og hvis jeg så skulle have min egen mille samtidig, ville jeg IKKE få betaling for det54.png
nej hvor blev jeg skuffet, da de sagde at de ikke skulle bruge nogle nu, og at mit hus var for lillet til 4 børn. kunne de ikke bare ha sagt det ved første besøg????

så søgte jeg så om at blive privat, men som een sagde i et tidligere indlæg, så er det de samme krav der gælder der... ( havde ellers samlet 4 børn der godt ville passes af mig 54.png

tror bare du skal klø på, så skal det nok komme... ang. sikringer af diverse køkken låger osv så var det ikke noget problem her.. og vi har masser af skuffer osv.

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

PiaR skriver:

Hmmm... det er jeg da ked af på dine vegne og kan slet ikke fårstå alle de ting du siger...

Mit hjem er godkendt ned til mindste detalje men slet ikke med de ting du skriver...

Du må ikke give op - kæmp videre....

Tror måske godt det kan være din alder der driller dem lidt men så forstår jeg slet ikke hvad der får dem til at besøge dig efter en samtale... ??

Stort knus og tanker til dig Camilla - håber den er der næste gang og du ikke helt har mistet modet 54.png

Jeg har heller ikke opgivet det er helt sikkert.. jeg synes at det er rigtig træls og en dum undskyldning de har brugt.. men har valgt at se på det som om at jeg så bare får lidt mere jeg kan tage med til den evt. næste samtale.. Tror bare at jeg får "mere blod på tanden" af det.. selv om det er træls jeg ikke fik det i den her omgang... 54.png Men jeg opgiver ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.