netdaddy skriver:
For mig lyder det også meget mystisk!
Min hustru var 24 da hun blev ansat som dagplejer (var lige fyldt 24) og vi har hverken sikring på stikkontakter eller skabe og det blev slet ikke nævnt som noget problem.
Det de gik op i var hvordan vi havde tænkt os at indrette rummet til børnene, opbevaring af rengøringsmidler og den slags. De stillede ikke engang krav om at man skulle have plads til at have forældrenes barnevogne stående (hvilket vi dog har), men kun at den barnevogn de stillede til rådighed kunne stå inde i garagen.
For mig lyder det også som om at det er din alder der spiller ind, men hvis det er det der er problemet så burde de
- Ikke have kaldt dig til samtale i første omgang
- Ikke meddele dig at du bliver ansat hvis huset kan godkendes
Det virker til på mig at du er blevet holdt godt og grundigt for nar i det spil!
Jeg er på en måde enig med dig.. og så alligevel ikke.. Mest fordi jeg synes ikke jeg har tabt spillet, da de jo har fortalt mig at de skal bruge flere i løbet af 09, så der søger jeg igen.. Måske jeg bare bliver bedre rustet til at komme til en ny samtalt i 09, (hvis de kalder mig ind - igen)
Jeg er rigtig træt af det og synes bestemt ikke de burde have sagt det med at hvis huset blev godkendt så ville de ansætte mig.. Når de nu alligevel ikke gjorde det.. Men ja der er ikke så meget at gøre ved det ud over at prøve igen næste gang..
Men jeg bliver nød til at tage det med et smil og håbe på at jeg får det næste gang i stedet for... Andet er der jo ikke at gøre selv om det er lidt surt...
Anmeld