AAAHHH hvor er jeg træt af det, de har lige haft ringet fra kommunen og fortalt at som person kunne de godt li mig og kunne godt se mig i stillingen som dagplejer.. Men de var nød til at give mig et afslag fordi:
1) Vi har ingen børnesikringer på vores køkkenskabe.. (åh nej self. har vi ikke det, da Mikkel har fundet ud af at han ikke skal rode i skabe og skuffer... Men det skal self. på hvis jeg havde fået jobbet...
2) Vi har ingen børnesikringer på vores stikkontakter.. (øh nej self. har vi ikke det, da Mikkel godt ved at han ikke skal lege med dem) Men det skulle self. på hvis jeg fik jobbet..
3) Vi havde ikke plads til at have 4 barnevogne til at stå.. Sagde de.. Men det synes jeg nu ikke der var et problem.. Vi har 20 M2 udehus/skur, hvor de saktens kunne være...
4) Jeg var måske heller ikke helt gammel nok.. 23 år, det vidste de ikke lige hvad forældre sagde til..
5) Vores oplevstavle skulle hænges længere op.. (da den hænger langt nede, så børnene kan nå den..
Men det er alt sammen sådan nogle så ting som jeg havde regnet med der skulle ordnes hvis jeg fik jobbet... Så synes det er en smule træls, da jeg også sagde det til dem med børnesikringeren da de var her..
AAHHH Jeg ville så gerne have haft det job..

Hun sagde dog at de skal ansætte 3 mere i løbet af 09, så de ville gemme min ansøgning.. Siger det ikke også lidt om at det måske "kun" har været min alder?? At jeg i løbet af 09 bliver 24 år, så er jeg da et år ældre.. Jeg sagde også til hende at næste gang de skulle ansætte havde vi jo heller ikke børnesikringer på skabe og kontakter.. Men det skulle jeg ikke tænke på, (sagde hun) For jeg ville helt sikkert komme i betræktning når de skulle ansætte igen.. Hmm, tror ski kun det har været min alder de har droppet mig på...
Hvor er det irreterende...

Ville så gerne have haft det job...
Synes det væreste af det var at hun da hun ringede og ville aftale en tid de kunne så mit hus, sagde at det er kun i ekstreme tilfælde de ikke godkender et hus.. Så vores hus må være et ekstremt tilfælde..

Ejj hvor er jeg træt af det...