Vores hus blev IKKE godkendt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.994 visninger
40 svar
0 synes godt om
11. november 2008

MorCamilla

AAAHHH hvor er jeg træt af det, de har lige haft ringet fra kommunen og fortalt at som person kunne de godt li mig og kunne godt se mig i stillingen som dagplejer.. Men de var nød til at give mig et afslag fordi:

1) Vi har ingen børnesikringer på vores køkkenskabe.. (åh nej self. har vi ikke det, da Mikkel har fundet ud af at han ikke skal rode i skabe og skuffer... Men det skal self. på hvis jeg havde fået jobbet...

2) Vi har ingen børnesikringer på vores stikkontakter.. (øh nej self. har vi ikke det, da Mikkel godt ved at han ikke skal lege med dem) Men det skulle self. på hvis jeg fik jobbet..

3) Vi havde ikke plads til at have 4 barnevogne til at stå.. Sagde de.. Men det synes jeg nu ikke der var et problem.. Vi har 20 M2 udehus/skur, hvor de saktens kunne være...

4) Jeg var måske heller ikke helt gammel nok.. 23 år, det vidste de ikke lige hvad forældre sagde til..

5) Vores oplevstavle skulle hænges længere op.. (da den hænger langt nede, så børnene kan nå den..

Men det er alt sammen sådan nogle så ting som jeg havde regnet med der skulle ordnes hvis jeg fik jobbet... Så synes det er en smule træls, da jeg også sagde det til dem med børnesikringeren da de var her..
AAHHH Jeg ville så gerne have haft det job..

Hun sagde dog at de skal ansætte 3 mere i løbet af 09, så de ville gemme min ansøgning.. Siger det ikke også lidt om at det måske "kun" har været min alder?? At jeg i løbet af 09 bliver 24 år, så er jeg da et år ældre.. Jeg sagde også til hende at næste gang de skulle ansætte havde vi jo heller ikke børnesikringer på skabe og kontakter.. Men det skulle jeg ikke tænke på, (sagde hun) For jeg ville helt sikkert komme i betræktning når de skulle ansætte igen.. Hmm, tror ski kun det har været min alder de har droppet mig på...
Hvor er det irreterende... Ville så gerne have haft det job...
Synes det væreste af det var at hun da hun ringede og ville aftale en tid de kunne så mit hus, sagde at det er kun i ekstreme tilfælde de ikke godkender et hus.. Så vores hus må være et ekstremt tilfælde.. Ejj hvor er jeg træt af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Honningblomst

Jeg synes det lyder som en dårlig undskyldning....alt det du nævner er jo noget der kan og bliver ændret hvis du havde fået jobbet og vel derfor de kommer ud og tjekker, for at kunne sige hvad du skal ændre inden start.
Jeg synes det lyder lidt som om det er din alder, desværre....ved at man mange steder skal være over 25 år. Men mærkelig udmelding fra dem..
Knus Eva..

Anmeld

11. november 2008

Fam. Madsen

ej hvor træls synes også det lyder som din aldre når de siger at de vil tage dig i betrakning til næste år og at du ikke skulle tænke på det med børneskringerne til næste år... øhhh det er altså mærkeligt..54.png

kan godt forstå du er træt af det....

Sandra

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Jeg synes det lyder som en dårlig undskyldning....alt det du nævner er jo noget der kan og bliver ændret hvis du havde fået jobbet og vel derfor de kommer ud og tjekker, for at kunne sige hvad du skal ændre inden start.
Jeg synes det lyder lidt som om det er din alder, desværre....ved at man mange steder skal være over 25 år. Men mærkelig udmelding fra dem..
Knus Eva..

Ja lige netop, havde de nu bare sagt at det var min aldre... i stedet for. Så havde jeg haft noget at forholde mig til.. Da de andre ting er noget som skal ændres hvis jeg havde fået jobbet self...

Men jeg vil sende dem en uopfordret ansøgning ind i mellem.. (da vi ikke holder aviden så jeg kan ikke se hvornår de søger igen....) Så mon ikke de kan bruge mig på et tidspunkt... Så må jeg jo bare hygge mig her hjemme ind til... (hvis jeg da ikke finder andet der kan have intresse inden)

Anmeld

11. november 2008

MorCamilla

Familien Madsen skriver:

ej hvor træls synes også det lyder som din aldre når de siger at de vil tage dig i betrakning til næste år og at du ikke skulle tænke på det med børneskringerne til næste år... øhhh det er altså mærkeligt..54.png

kan godt forstå du er træt af det....

Sandra

Lige netop, de er lidt træls... Men jeg må jo bare sende dem en ansøgning ind i mellem, så de kan se at jeg ikke sådan opgiver pga et afslag... Det er bare så træls, det var virkelig drømmejobbet... Og jeg havde sådan håbet... Men det er vel altid træls at få afslag...

Anmeld

11. november 2008

fam.4xc

Øv øv Camilla - sikke noget pis for at sige det rent ud!

Anmeld

11. november 2008

Janep

øv øv .. det var dog træls for dig

Hvis det virkelig var ønslejobbet sys jeg virkelig det er synd
Og ja sys os det lyder som om det er din alder de ikk er helt vilde med, men så håber og vi får at du får det næste gang de søger
stort herfra

Anmeld

11. november 2008

Becks

Øv øv søde camilla... Sikken noget lort

Synes det var nogle platte undskyldninger de kom med, især fordi du allerede sagde det til dem da de var der og kigge på jeres hus...
En pige på 23, som allerede har oplevet mere end vi andre måske aldrig nogensinde når at opleve (Fortidligt født søn brystkræft mm.) Ville jeg da synes var fedt at få ind som DP, idet du har så meget livs syn...

Knus Beck, som sender dig en masse krammere

Anmeld

11. november 2008

Pia

Hej Camilla..

Ja det lyder meget som om det er din alder.
Kan oplyse dig at min svigerinde netop skal til og starte som privat dp i 09.
Da hun søgte stillingen for første gang for 2 år siden fik hun afvide at i aalborg kommune ikke ansætter dagplejer under 25.
Hun er 26 når hun starter, så nu er det ikke et problem..

Men ring da og spørg om det primært er din alder, dte er da nemmere og forholde sig til en de andre dumme undskyldninger de kommer med.

Kh Pia.

Anmeld

11. november 2008

netdaddy

For mig lyder det også meget mystisk!

Min hustru var 24 da hun blev ansat som dagplejer (var lige fyldt 24) og vi har hverken sikring på stikkontakter eller skabe og det blev slet ikke nævnt som noget problem.

Det de gik op i var hvordan vi havde tænkt os at indrette rummet til børnene, opbevaring af rengøringsmidler og den slags. De stillede ikke engang krav om at man skulle have plads til at have forældrenes barnevogne stående (hvilket vi dog har), men kun at den barnevogn de stillede til rådighed kunne stå inde i garagen.

For mig lyder det også som om at det er din alder der spiller ind, men hvis det er det der er problemet så burde de
  1. Ikke have kaldt dig til samtale i første omgang
  2. Ikke meddele dig at du bliver ansat hvis huset kan godkendes

Det virker til på mig at du er blevet holdt godt og grundigt for nar i det spil!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.