At hænge en bruger ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Sof

Jeg må erklære mig enig med Eva, det er ikke noget der kan ramme mig og jeg ville nok tage fat i personen der har gjort dette, i stedet for delvist at hænge personen ud herinde, det er jo ikke en dyt bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Krussedulle

Eva. skriver:

For mit vedkommende er det omvendt...den der hænger ud og nedgør andre mister jeg alt for og tænker at hun nok bare har det skidt meds ig selv, siden hun må træde på andre...

Jeg er helt enig med dig.. men syntes da ikke at det er rart at personer som ikke kender mig, læset et inlæg som handler om mig og så dømmer mig ud fra det!

hvis du forstår

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Absolut, jeg ville bare lige sige at det overhovedet ikke er noget ondskabsfuldt eller forfærdeligt! Jeg tror TS måske har misforstået intentionen... 

Nej Rosa, det har jeg såment ikke. Jeg synes det er modbydeligt. Fint nok at du synes det er en fjer... jeg synes både det er uartigt og forkert. 

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

MortilNoah skriver:

Jeg er helt enig med dig.. men syntes da ikke at det er rart at personer som ikke kender mig, læset et inlæg som handler om mig og så dømmer mig ud fra det!

hvis du forstår

Nej, det er da ikke rart at mennesker opfører sig skidt...men altså, man kan ikke ændre alle andre mennesker, så skal du ændre verden så start med dig selv...og med det mener jeg at man må lære at forstå intentionen og følelserne bag og så selv arbejde med det så man ikke tager det ind..

Jeg synes det er komisk når mennesker opfører sig sådan, virkelig morsomt...og det er da kun fordi de slev udstiller al deres dårligdom og tror de rammer andre..

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Hva er det der er sket?????????????

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej Rosa, det har jeg såment ikke. Jeg synes det er modbydeligt. Fint nok at du synes det er en fjer... jeg synes både det er uartigt og forkert. 

Og det er DIG der sidder med følelsen, det hverkan kan eller skal andre negligere eller gøre til ingenting..

Men altså, prøv at tænk over hvad det er der sker i denne person siden denne skriver sådan om dig...? det kan måske hjælpe dig til bare at se vedkommende som en klaphat..

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Eva. skriver:

Det må du ikke tro jeg er, jeg er virkelig både sårbar og følsom og kan let begynde at græde midt i en samtale osv...men jeg har også sat mig ind i hvad det er der gør mennesker opfører sig som de gør og det hjælper...rigtig tit er det fordi vi som mennesker sætter et "spejl" op foran andre mennesker, vi gør, sige eller er på en måde som den anden bliver berørt af, misundelse eller frustration over ikke selv at indeholde eller kunne netop det som vi bliver ramt af..det er ikke mennesket men følelsen vi får af andre som vi kommer ud med når vi generer, nedgør og bagtaler andre...vend det om når du mærker en ikke rar følelse som du får fra andre og tænk over hvad det er der gør at det menneske giver dig netop den følelse....giverd et mening?

Tak Eva. Nu forstår jeg dig pludselig meget bedre...
Fedt...

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

sarahb skriver:

Tak Eva. Nu forstår jeg dig pludselig meget bedre...
Fedt...

Tak, tror jeg nok... men dejligt hvis du fik en forståelse af hvorfor jeg gør og tænker som jeg gør..

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Og det er DIG der sidder med følelsen, det hverkan kan eller skal andre negligere eller gøre til ingenting..

Men altså, prøv at tænk over hvad det er der sker i denne person siden denne skriver sådan om dig...? det kan måske hjælpe dig til bare at se vedkommende som en klaphat..

øøøh det er ikke mig det omhandler Eva.

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Anonym skriver:

øøøh det er ikke mig det omhandler Eva.

Så du bliver påvirket af hvad andre skriver om en anden uden reelt at vide om vedkommende selv synes det er problematiks,....ok, ja så kan man sørme let få travlt...måske du bare skal lade den person det handler om føle hvad denne føler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.