At hænge en bruger ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det ok at hænge andre ud på sin facebook? Og kunne du selv finde på det hvis det ikke blev opdaget?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.515 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er her til morgen blevet noget så forarget. En bruger herinde har hængt en anden bruger ud på sin facebook, og op til flere herinde fra støtter op og gør grin med den udhængte. Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad brugeren bliver hængt ud for, da man jo så vil kunne finde frem til indlægget herinde - og det er slet ikke det jeg vil frem til.

Jeg tænker bare om det er OK at gøre noget SÅ usympatisk? Ville du ikke blive ked af dig, hvis det var dig der blev hængt ud?

Jeg er i chok over at nogle der fremstår SÅ sympatiske herinde, rent faktisk er af helt anden støbning når det kommer til at ikke alle kan følge med. 

Jeg er rigtig rigtig skuffet over at man vælger at hænge folk ud. Enhver idiot ville kunne google indlægget.

Synes du det er ok? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Benjamins'mor

Jeg synes absolut ikke det er okay.

Hvordan ville personen selv have det med at blive hængt ud. Jeg synes sådan nogle mennesker skal tænke sig om før de gør noget dumt.

Anmeld

13. maj 2011

Becks

Nej det synes jeg så absolut ikke er okay!!

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

Det er overhovedet ikke iorden... Ja hvis det er bruger herinde fra, synes jeg det skal stoppes... Men ikke nemt når det er på facebook.... 

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Hver gang mennesker hænges ud er der efter min mening kun en der virkelig hænger og som fremstår som den sørgelige og det er vedkommende som hænger andre ud...det fortæller jo alt om mennesker der har brug for at nedgøre andre og hævde sig selv på den måde....

Hvis man har et problem så må man sgu tage fat i det og tale med vedkommende, andet hjælper jo ikke på noget som helst.

Jeg er selv blevet hængt ud flere gange herinde og jeg er da helt bevidst om hvad det er der sker for disse kvinder og hvad det er jeg gør der rammer visse mennesker....så det fortæller jo bare noget om dem og det synes jeg både er sørgeligt og synd...de er jo nogle stakler på et eller andet plan.

Anmeld

13. maj 2011

B&J

Nope det er ikke iorden

Anmeld

13. maj 2011

M.O.A.R.

Det er absolut IKKE okay!

Folk burde altså være mere voksne og tage den med hinanden hvis der er noget mellem dem..

Anmeld

13. maj 2011

Laulund87

Nej jeg ville godt nok blive ked af det hvis det var mig

Anmeld

13. maj 2011

JuelZ

nej det er ikke iorden at gøre.
er selv blevet hængt ud på facebook op til flere gange i løbet af vinteren og jeg havde/har det squ ikke særlig godt med det.... så DET ER SLET IKKE OK!

Anmeld

13. maj 2011

Gaia

ABSOLUT IKKE!!

Det er ekstrem dårlig stil. Tænker også hvad folk får ud af det?? Ud over en kortvarig "fornøjelse" I at se alle fejlene og manglerne hos andre end sig selv. Måske de får det bedre af det??

Synes det er synd for den bruger som er blevet hængt ud. Håber vedkommende er stærk nok til at opleve sådan noget...Jo ik til at sige hvordan det kan påvirke personen.

Med ej det er absolut ikke ok at hænge andre ud. Selvf. skal og kan man ikke elske alle, og måske der ligge nogle stridigheder til grund, som vi ikke kender til. Men det giver stadig ikke ret til at hænge andre ud på nettet uanset om det er i et offentlig eller "privat" forum.

Skal man brokke sig over nogle så gør det i tale, og andre som ik er indblandet skal holde sig udenfor.

Bare lige min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.