At hænge en bruger ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Happiness

Det er da slet ikke iorden! Ufatteligt at man har behov for at hænge andre ud på den måde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Ni-ko-li-ne

DET er da vildt dårlig stil!!!

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

Er det ikke bare vor tids bagtaleri der nu foregår på facebook.. jeg ville være fuldstændig ligeglad hvis det var mig der blev skrevet om,. som skrevet længere oppe så fortæller det jo en del om der der skriver om andre..

Så for min skyld kan man sige og skrive hvad man vil om mig...kvinder er gode til at bagtale andre og det synes jeg da bare de skal have lov til, hvis de har behov for det...man behøver jo ikke deltage..

Anmeld

13. maj 2011

mortilflere

høns siger jeg bare .....

De må ha et kedeligt liv

Jeg syntes du skal vise hende der er blevet hængt ud det

Anmeld

13. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg er her til morgen blevet noget så forarget. En bruger herinde har hængt en anden bruger ud på sin facebook, og op til flere herinde fra støtter op og gør grin med den udhængte. Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad brugeren bliver hængt ud for, da man jo så vil kunne finde frem til indlægget herinde - og det er slet ikke det jeg vil frem til.

Jeg tænker bare om det er OK at gøre noget SÅ usympatisk? Ville du ikke blive ked af dig, hvis det var dig der blev hængt ud?

Jeg er i chok over at nogle der fremstår SÅ sympatiske herinde, rent faktisk er af helt anden støbning når det kommer til at ikke alle kan følge med. 

Jeg er rigtig rigtig skuffet over at man vælger at hænge folk ud. Enhver idiot ville kunne google indlægget.

Synes du det er ok? 

overhovedet ikke!¨

Er selv blevet hængt ud!! både herinde og på facebook...

syntes det er ret nederen, folk læser jo ikke sagen fra begge siden, men kun fra den som udstiller den anden.. og så er man pludselig en idiot, en løgner, en dårlig veninde eller what ever!!

Anmeld

13. maj 2011

sarahb

Det kan ikke genere mig.. Jeg er pisse ligeglad og det fortæller kun hvor lav personen selv er der gør det er..
Hvis det var om mig selv ville jeg måske konfrontere hende personligt og ellers ville jeg være ligeglad. Jeg ved hvem jeg er og det ved minevnærmeste ogå og det er jeg stolt af.

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

Altså nu har jeg også set det pågældende og forholdsvist uskyldige opslag på FB, og heeelt ærligt, så synes jeg overhovedet ikke at det var noget at hidse sig op over! Tværtimod synes jeg det var et sødt lille kiks der blev vist, og det er jeg da helt overbevist om også var intentionen, så fald ned igen piger!  "hænge ud" er alllt for voldsomt efter min mening!

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

mortilflere skriver:

høns siger jeg bare .....

De må ha et kedeligt liv

Jeg syntes du skal vise hende der er blevet hængt ud det

Eller skrive til den pågældende i pb.... 

Anmeld

13. maj 2011

Aves.

MortilNoah skriver:

overhovedet ikke!¨

Er selv blevet hængt ud!! både herinde og på facebook...

syntes det er ret nederen, folk læser jo ikke sagen fra begge siden, men kun fra den som udstiller den anden.. og så er man pludselig en idiot, en løgner, en dårlig veninde eller what ever!!

For mit vedkommende er det omvendt...den der hænger ud og nedgør andre mister jeg alt for og tænker at hun nok bare har det skidt meds ig selv, siden hun må træde på andre...

Anmeld

13. maj 2011

lisesp83

Wow dårlig stil, og kedeligt liv.

Så gå da til banko eller andet der kan indfri dine sørgelige tanker (dig som hænger andre ud)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.